Teenage kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2017

Anonym

Jeg tror det handler meget om modenhed. Da jeg lige var fyldt de 16 år, havde jeg ikke så meget som fået ét eneste kys, og jeg var slet ikke der. Dog ved jeg, at nogle er 14 år, når de føler sig parate og er modne, til alt den slags. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2017

Kaarinaa

Synes det er en fin alder..

har selv en datter på snart 5 år og selvfølgelig vil jeg nok når tiden kommer være bekymre.. 

omvendt var jeg selv kun 13 år første gang min kæreste sov hos mig.. og ja vi havde sex første gang efter 5 måneder.. vil dog tilføje vi stadig er sammen i dag.. gift med 2 børn.. snart 18 år efter! Vi var hinandens første og teenager kærester.. så tror man som forældre skal stole på sine børn og har de der rigtige med i “bagagen” tror jeg ik det betyder så meget om man er 13 eller 15.. har man det godt med kæresten og det ik bare er en ny tilfældig fyr så ville jeg være ok med det..

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym

Jeg havde sex første gang som 12 årig.

Derefter gik der et par år og var 14, da jeg igen havde det, sammen med en ny.

Ham er jeg stadig sammen med idag. Jwg sov med ham stort set hver weekend, endte da også med, at blive gravid som 16årig, men idag har vi da også en fantastisk søn på 6 år.

Vi har også en datter på 3 år og, synes ikke hun skal gentage det samme som jeg.

Jeg kunne dog heller ikke snakke med mine forældre om det.

Jeg ønsker ikke min datter skal gøre det før hun er klar.

Jeg følte mig presset første gang, 2. Gang car jeg tryg og havde jo en sød fyr som jeg snart har været sammen med i 9 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.