Anonym skriver:
Har desværre ikke lige haft tid til at skrive.
Først ville jeg lige sige at vi er ikke i søvn underskud. Det er mig der tager vores datter de 2 gang om natten hun vågner og hun sover til kl. 8-9 så jeg får masser af søvn og min kæreste vågner slet ikke.
Desværre han har været en del voldig igennem årene et par år men de sidste 3 år er han blevet bedre og bedre til at styre sig og derfor valgte jeg få et barn med ham. Der gik 2 år hvor han ikke rørte mig.
Han kunne aldrig finde røre vores datter sådan er han slet ikke. Børn og dyr kan han ikke hidsige sig op over. Og han elsker hende.
Ved bare ikke om jeg skal tag væk fra ham for en periode og krave at han skal gå i behandling eller at vi skal gå terapi. For jeg finder mig ikke i det mere nu hvor vi har hende. Det er ikke godt for hende på nogen måde.
Når manden allerede har været voldelig imod dig, så forsvinder det aldrig! Du vil altid leve et liv i frygt for at han hidser sig op. Det er ikke et liv at leve.. De kan og vil næsten aldrig ændre sig. Du skal ikke tage væk for en stund for det vil slet ikke løse problemet. Du skal ud af det forhold da det slet ikke er et forhold. Det er for ham en magt, Du er en ting han kan styre med sin stemme og hvis du er lækker ret, så komme volden.
Jeg var sammen med en mand som var meget voldelig overfor mig og psykisk terror. Det startede småt, med små skub, riven i håret osv. Det blev hurtigt til knytnæve slag, sparken og træde på mig ( jeg vejede da 55 kg og er 161 høj og ham 130 kg og 190 høj.)
Han manipulerede fuldstændig med mig og gjorde til sidst at jeg ikke havde en personlighed. Jeg var hans dukke, slave.. Jeg kunne intet gøre for han var sagde god for det. Jeg skulle gå på listefødder og lavede jeg en fejl i hans øjne så fik jeg tæv. Jeg mistede kontakt til alle i min familie, mine venner for jeg måtte ikke se dem da de jo prøvede at hjælpe mig væk.. Han tænkte aldrig på andres følelser og var virkelig modbydelig.
Jeg tog chancen en dag han var på arbejde, jeg tog mine små ting, min hund og jeg flygtede. Jeg gemte mig ved nogle familie medlemmer i 14 dage hvor efter jeg flyttede hjem til min far. Han fandt mig. Han stod foran min fars hus hver dag, smadrede hans ruder og befalede mig at komme tilbage, men jeg var stærk og sagde fra. Jeg havde endelig fået noget selvtillid. Efter 6 måneder med hans stalking flyttede jeg til min mor. Der turde han ikke at komme, da min mor var utrolig rap i lægen og han mistede altid mælet når hun var i nærheden. Men han kontaktede alle i min omgang kreds og svingede mig til og fortalte hvor sindssyg jeg var. Jeg mistede alle undtagen min familie pga af ham. Idag lever jeg "skjult" med min mand. Han har fundet mig 5 gange de sidste 7 år og hvor min mand og jeg er blevet nød til at flytte.
Selvom jeg er kommet videre og han sådan set også har fundet en ny. Så spøger han stadig.
Vi bor i et lille samfund, så jeg hører stadig at han er ligeså den overfor hans nye kæreste. Politiet hr været ved dem over 7 gange og hun er idag gravid og venter barn til november med ham.. Så længe hun er ved ham bliver det barn 100% skadet for livet. Jeg kendte hende inden hun fandt sammen med ham. Idag er hun fuldstændig ødelagt ligesom jeg dengang.
De ændre sig aldrig. Kom væk, ikke kun for din skyld men for din datter!