Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2017

Loa

AnoMom skriver:

Glam punk er meget i stil med Avril Lavigne og Pink. (Det er ihvertfald hvad jeg forbinder med det)

Uh jeg elsker Pink. Hun er så cool og selvstændig.

Ville ønske jeg kunne hvile så meget i mig selv, som det virker som om hun gør. Og jeg tror hun er en brand go mor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2017

AnoMom

Loa skriver:

Uh jeg elsker Pink. Hun er så cool og selvstændig.

Ville ønske jeg kunne hvile så meget i mig selv, som det virker som om hun gør. Og jeg tror hun er en brand go mor.

Jeg er helt enig.  

Anmeld Citér

4. oktober 2017

Kay

Må vi evt se et billede af tøj stil før og efter børn? (Altså helt anonymiseret med hovedet klippet ud) 

Helt i bund og grund syntes jeg du skal gå i det tøj du kan li at havde på! Måske hvis DU SELV syntes noget af det du gik i er for voldsomt så nedtoner det lidt 

I forhold til børnene... så spørg jeg ønsker du at lære dine børn at de skal ligge bånd på dem selv og deres følelser for at passe ind eller ønsker du at de skal lære at det er ok at være dem de er? For de Gør hvad de ser og ikke hvad du siger til dem 

Og sidst men ikke mindst... er det det værd at gå og havde det skidt på grund af noget tøj?? Og andres tanker... 

Anmeld Citér

4. oktober 2017

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Jeg tror godt jeg ved hvad det rigtige for mig ville være

Så står den vist på Stor Shoppedag i morgen

Jeg ville meget gerne ligge nogle billeder op, men jeg tror desværre ikke at jeg har nogen fra dengang. Jeg skal dog nok lige opdatere med billeder, når nyt tøj er købt ind 

Det tøj jeg går i nu er meget "meh". Jeans/Sweatpants, fine bluser eller toppe. Det meste er bare købt i Bilka og er meget lige op og ned agtigt.

P!nk er Glam Punk, ja, og min stil er også noget af det samme, dog med en del mere farve i end hun har tendens til - specielt har jeg en kærlighed for skarp grøn og/eller højpink

Anmeld Citér

4. oktober 2017

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar
Anonym skriver:

Mange tak for den store opbakning. Det er dejligt at der er så mange der mener at det er det indeni der tæller.

Det jeg er mest bekymret for er dog ikke mig selv - som jeg skrev til at starte med, så har jeg altid været fløjtendes ligeglad med hvad andre tænker om mig - men jeg er bekymret i forhold til mine børn. Børn lærer jo af deres forældre og hvis de andre forældre siger grimme ting om (i dette tilfælde) mig, så kommer det på en måde til at gå ud over mine børn. Det er i hvert fald det jeg frygter.

Alle har en mening - uanset om det er dit tøj, hårfarve, skæve tænder, rygere, briller, går mærkeligt osv. Så jeg synes du skal finde dig selv og ja som en anden skrive...måske holde de en smule mere afdæmpet. De der vil drille og sige grimme ting skal nok finde på noget uanset dit tøj.

Og når/hvis så nogen kommentere på dit hår, tøj eller sminke siger du bare: ja er det ik flot/fedt Udstrål at du nyder det og har det godt. Dine børn har ikke meget gavn af en mor som er trist - så hellere være tilpas og skeje lidt ud i bybilledet

Så find dig selv og tag det i stiv arm hvis der kommer noget negativt fra andre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.