Hånden på hjertet - hvad havde du forventet.
Jeg har ikke ondt af dig. Du er voksen og har taget et valg. Jeg siger ikke, at du skal bryde med din mand, men jeg synes det er rigtig synd for dig, at din mand faktisk kun vil sig selv og sit liv. Han kigger ikke på sin kone og søn.
Din søn må have svært ved, at få nogen rigtig gode venner. Det får man ikke bare på 3 mdr og så bryder man op igen, og starter forfra. Der er da ikke noget bedre end, at se ens børn have nogen rigtig gode venner - de kan grine og græder med, og få en masse oplevelser med. Det får man bare ikke når man rejser rundt på den måde I gør.
Men du/I har truffet et valg og det må du leve med.
Heldigvis for din søn snart et stabilt liv, og det er rigtig dejligt for ham 
Nu handler det jo på ingen måde om at du skal have ondt af mig. Så du må ha misforstået noget.
Jeg er voksen ja - hvorfor finder du den tone nødvendig?
Jeg har taget valget om at blive gift med en mand der har en karriere, en vidunderlig mand der kan give mig og min søn verden som legeplads.
Nej min søn har det ikke svært, han er 5 år. Det er ikke nu du danner dine venskaber for livet, det er nu hvor viden bliver leget ind og ærligt der ikke noget bedre end at se sit barn i kæmpe smil på en bjergside klappe geder, med stolthed vise dig en Nepalsk ris blomst præcis som den i rejse bogen. At ens vidunder tydeligt kan bede om hjælp, har selvtillid og styr nok på tingene til at vide hvad man skal gøre hvis man bliver væk, at se ham lege med ord, matematik og stoltheden over at nu kunne hoppe i store bølger uden bade vinger.
Modsat børn i Danmark der oftest går i vg, dp eller børnehave fra 8- 16 hver dag, har jeg på første hånd oplevet hvert et nyt skridt, hvert nye ord og hver ny oplevelse og erfaring han har gjort sig.
Dine børn for livs lange venskaber, stabilitet og hygge.
Min søn får oplevelser for livet, erfaring fra den virkelig verden, nærvær og mest af alt selvtillid. For leden sagde han lige så klogt "mor, hele verden er mit hjem og min legeplads"
Jeg elsker mit liv, men det betyder ikke det ikke er hårdt og ensomt engang i mellem, at det svært at leve som 3 menneske altid, men jeg ville ikke bytte for noget
Og så skal du stoppe med at ligge ord og følelser ind der ikke er beskrevet. Vi flytter ikke hver 1-3 måned, som du kan læse er vi her til 1 februar, så det i sig selv er 6 måneder et sted. Og 3 lande på 1.5 år giver 6 måneder hvert sted
som du også kan læse er der en del ture vi slet ikke tager med fordi jeg ikke er tryg ved de lande.. og nej du har helt ret. Jeg er ikke mega super glad 24/7 det ville sgu da være mærkelig at være, jeg er ensom når min søn sover og jeg sidder alene om aftnen, tror jeg ikke ligefrem påvirker ham?