Anonym skriver:
Hej med dig ts
Jeg har været samme sted som dig, dog uden børn.
Jeg var gift med en karrieremand. Var blindforelsket i ham og ville have fulgt ham til Sibirien hvis det skulle være.
Vi boede på et tidspunkt i Sydeuropa og han blev så sendt til Asien i 3 år. Jeg tog selvfølgelig med.
Han kunne være væk fra mig i flere uger og så komme hjem en weekend og så afsted igen. Det var meget forskelligt.
I starten gik det fint. Jeg brugte min fritid på at udforske landet og shoppe. Havde to af hans guld kredit kort på mig, som jeg nærmest fik stoppet i hovedet, selvom jeg protesterede. Tror at han var klar over at jeg ville blive træt af at vente på ham, så han forsøgte at "købe" mig (set i bakspejlet).
Efter 2 år i Asien fik jeg nok. Mest fordi han ikke forstod hvorfor jeg havde det så svært. Jeg havde opgivet min egen karriere, min familie og venner og hele mit liv for ham og her sad jeg palle alene på den anden side af jordkloden og ventede på ham. Var det meningen med mit liv? Vågnede jeg op en morgen og spurgte mig selv.
Heldigvis havde vi ingen børn. Jeg pakkede mine ting og flyttede tilbage til dk.
Idag er jeg gift med en skøn 8-16 mand og har 2 børn med ham.
Havde jeg haft børn med min første mand, så havde jeg krævet ændringer. Jeg ville ikke være gået med til at mine børn voksede op uden deres far (som mig selv).
Jeg tror det hele handler om at man skal vide hvem man er, hvad man ønsker i livet, hvilke mål man har, osv. Og så tale med ham om det. Prøve at finde en fælles løsning for jeres barns skyld men også en løsning som I begge kan leve med. Er han klar til at ofre noget for dig?
Held og lykke. Jeg håber I finder en god løsning for jer alle.
Kh.
Jeg har haft det her liv i 5 år, min mand er heldigvis meget omsorgsfuld og til stede når han er her (så meget som det nu tillader)
Min mand betaler alt men det er også så godt som umuligt for mig at have et job.
Jeg tænker jeg vil kaste mig over mit bog skrivnings projekt om ikke andet har det en terapeutisk effekt