Hej alle sammen
Jeg skriver herinde fordi jeg står i en rigtig øv situation og håber nogle kan hjælpe med råd....
Jeg er under uddannelse som ssa ansat i regionen og pt i praktik på et plejecenter...
Jeg har desværre været ret uheldigt med min søn har været godt syg i 3 dage...og jeg selv blev ramt i 2 dage. Når jeg skal sygemelde mig osv skal jeg ringe til mit praktik sted og senere på dagen til regionen det har jeg altid gjort til praktik stedet men det er desværre glebet til regionen et par gange fordi man har stået i ulve timen med bræk osv 
jeg har så været til tjenstlig samtale i regionen... Og nu overvejer de opsige kontrakten fordi jeg stadig er i prøve perioden endnu, dog skal jeg lige igennem en partshøring først så nu går der en uge før jeg ved om jeg er fyret eller ej
det er et brud på deres retningslinjer og de ser det som ulovlig udeblivelse selvom man har haft kontakt med sit praktik sted... Og ja det er da total snot dumt af mig men jeg kan ikke gøre det om nu!
Jeg er desuden gravid i uge 13 det har jeg så ikke turde og fortælle dem
Jeg er medlem af a kasse og fagforening men har vi ikke været medlem længe nok til at få dagpenge så hvor står jeg hvis jeg bliver fyret ?
Min kæreste er pt. Sygedagpenge så vi kan ikle leve alene på hans indkomst... hjælp er helt ude af den
Anmeld
Citér