Er jeg mon gravid? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2017

Anonym

KommendeMama skriver:

Det er bare så spændende!men ret sjovt vi er lige langt 

Så kan vi begge gå og se frem til nakkefoldsscanningen som måske vil finde sted omkring samme tidspunkt.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Så kan vi begge gå og se frem til nakkefoldsscanningen som måske vil finde sted omkring samme tidspunkt.  

Ja det bliver spændende! 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

18. september 2017

Anonym

KommendeMama skriver:

Hvad tænker I når I ser de her tests? Vi er selv i tvivl. Tog en ny test fra morgenen af og syntes stregen var lidt mindre synlig end igår - giver det mening? 

Tillykke med graviditeten men hvis du tydeligt kan se nr to streg, hvorfor spørger du så? hvad har i været i tvivl om mår to streger er tydelige? Bare af nysgerrighed?

Anmeld Citér

19. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten men hvis du tydeligt kan se nr to streg, hvorfor spørger du så? hvad har i været i tvivl om mår to streger er tydelige? Bare af nysgerrighed?

Det er første test vi nogensinde har taget. Så vi var i tvivl da den ene streg ikke er så tydelig som den anden, og dagen efter var den mindre tydelig... 

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym

KommendeMama skriver:

Det er første test vi nogensinde har taget. Så vi var i tvivl da den ene streg ikke er så tydelig som den anden, og dagen efter var den mindre tydelig... 

Nå jaja men du har taget tre tests og de er alle positive og mange ligger også billeder ud af deres svage positive tests herinde så jeg tænkte i nok burde vide det men okay.. ellers kan man i princippet tage over til lægen og få det bekræftet at man er gravid.. synes bare det er synd for de kvinder der skal gå ind og se dem og blive knust fordi de har prøvet i årevis uden held.. jeg ser det selv som egoistisk.. hellere fortælle man er gravid istedet for at ligge billedet ind da de sagtens kan blive kede af at de ikke har de to streger.. det er bare min mening.. men er selvfølgelig glade for jeres vegne, stort tillykke!

Anmeld Citér

20. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Nå jaja men du har taget tre tests og de er alle positive og mange ligger også billeder ud af deres svage positive tests herinde så jeg tænkte i nok burde vide det men okay.. ellers kan man i princippet tage over til lægen og få det bekræftet at man er gravid.. synes bare det er synd for de kvinder der skal gå ind og se dem og blive knust fordi de har prøvet i årevis uden held.. jeg ser det selv som egoistisk.. hellere fortælle man er gravid istedet for at ligge billedet ind da de sagtens kan blive kede af at de ikke har de to streger.. det er bare min mening.. men er selvfølgelig glade for jeres vegne, stort tillykke!

Jeg troede det var et sted hvor man frit kunne stille spørgsmål!? Og vi har ikke gjort det for at såre nogen, vi har gjort det fordi vi var i tvivl! Og læste på nettet om skyggestreger så tænkte det kunne være sådan en! Har skrevet med min læge og han mener først jeg skal se ham i uge 8+5 dvs. Muligheden for bare lige at få det tjekket hos ham heller ikke er der... jeg syntes det er totalt fejt at tro vi har gjort det for at gøre nogen kede af det, for det har vi ikke! Jeg har heller ikke ligefrem skrevet ved billederne at det er første måned vi prøver og første tests vi tager, men nu spurgte du jo selv

Anmeld Citér

5. december 2017

KommendeMama

Hvis nogen har lyst til en lille Update - så har vi været til scanning og der inde ligger den fineste lille velskabte pige som er klar til os til maj - vi glæder os så meget!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.