Er jeg mon gravid? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten. De er alle tydeligt positive.

Da jeg testede positiv prøvede jeg også 3 forskellige og den ene var en utrolig dårlig test som jeg vil tro ikke virkede, da der ingen streg var på den, mens de to andre tests havde en tydelig streg, så jeg er også gravid. 

Hvor langt er du henne?

Dejligt at høre! Det er bare så vildt  Jamen jeg er nok kun 2-3 uger henne tror jeg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2017

Anonym

KommendeMama skriver:

Dejligt at høre! Det er bare så vildt  Jamen jeg er nok kun 2-3 uger henne tror jeg 

Det var ikke meget. Så er det super fedt med så tydelig en test.

Jeg er 5 uger henne 

Anmeld Citér

14. september 2017

Emilie91

KommendeMama skriver:

Stort tillykke de er så tydeligt positive  

Husk man tæller fra sidste mens første dag ... Hvis du kan huske hvornår du havde mens sidste gang så kan du taste dine informationer ind på terminsberegner.dk også giver den dig svar om hvor langt du er henne  

Anmeld Citér

14. september 2017

KommendeMama

Emilie91 skriver:

Stort tillykke de er så tydeligt positive  

Husk man tæller fra sidste mens første dag ... Hvis du kan huske hvornår du havde mens sidste gang så kan du taste dine informationer ind på terminsberegner.dk også giver den dig svar om hvor langt du er henne  

What? Så er jeg jo allered 5 uger henne!  

Anmeld Citér

14. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Det var ikke meget. Så er det super fedt med så tydelig en test.

Jeg er 5 uger henne 

Jeg er nok også 4-5 uger henne, fik lige at vide man tæller fra sidste mens første dag 

Anmeld Citér

14. september 2017

KommendeMama

Hvad betyder det når fosteret er mest sårbart mellem to datoer? Hvad gør man for at modvirke sårbarheden?

Anmeld Citér

14. september 2017

Mille123

KommendeMama skriver:

Hvad betyder det når fosteret er mest sårbart mellem to datoer? Hvad gør man for at modvirke sårbarheden?

Tillykke med graviditeten,

man nyder man er gravid, du kan intet stille op. Barnet udvikler sig mest op til 12. Uge, hvorfor mest kan gå galt i den periode og hvorfor sandsynligheden for at abortere er højst. Du skal bare nyde dagene og se frem nakkefoldscsnningen evt læse lidt om udvikler af barnet i forbindelse med graviditeten, så forstår man nemmere processerne  

Anmeld Citér

14. september 2017

Anonym

KommendeMama skriver:

Jeg er nok også 4-5 uger henne, fik lige at vide man tæller fra sidste mens første dag 

Ja det gør man. Hvor sejt. Så er vi næsten ligeså langt henne 

Anmeld Citér

14. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Ja det gør man. Hvor sejt. Så er vi næsten ligeså langt henne 

Det er bare så spændende!men ret sjovt vi er lige langt 

Anmeld Citér

14. september 2017

KommendeMama

Mille123 skriver:

Tillykke med graviditeten,

man nyder man er gravid, du kan intet stille op. Barnet udvikler sig mest op til 12. Uge, hvorfor mest kan gå galt i den periode og hvorfor sandsynligheden for at abortere er højst. Du skal bare nyde dagene og se frem nakkefoldscsnningen evt læse lidt om udvikler af barnet i forbindelse med graviditeten, så forstår man nemmere processerne  

Tusind tak for svar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.