Er jeg mon gravid? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.106 visninger
27 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2017

KommendeMama

Hvad tænker I når I ser de her tests? Vi er selv i tvivl. Tog en ny test fra morgenen af og syntes stregen var lidt mindre synlig end igår - giver det mening? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2017

Anonym

tillykke du er gravid

Anmeld Citér

13. september 2017

Lul85

De ser jo meget positive ud. Jeg kan se at det er forskellige testmærker du har benytte. Det kan muligvis være årsagen til at farverne er forskellige  

Anmeld Citér

13. september 2017

Drengemor1113

Ja du er gravid - der er ikke så meget at være i tvivl om 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

13. september 2017

Anonym

Hvordan kan du være i tvivl......?

Anmeld Citér

13. september 2017

KommendeMama

Whaaat   håber I har ret! Men syntes bare nogle af stregerne er ret utydelige, så tænkte om det var de der skyggestreger 

Anmeld Citér

13. september 2017

MiniMe2005

Du skal huske at holde dig til et mærke. Du kan ikke rigtigt sammenligne tests af forskellige mærker. Men tillykke :-) De er fine alle sammen.

Anmeld Citér

13. september 2017

Thilde86

De er meget tydeligt positive, så du er helt sikkert gravid.

Ved en graviditetstest er en streg = gravid, uanset hvor kraftig den så end er. Typisk bliver den kraftigere og kraftigere i takt med et koncentrationen af HCG stiger. Så hvis den ikke er særlig tydelig, så er det måske bare fordi man har testet tidligt positiv. Vil sige at mine første tests var langt mindre tydelige end dine, og jeg er meget gravid i dag 16+5 med en lille dreng i maven 

Har lige sat mine tests ind for de første fem dage. Den første er taget 3+4, så 3+5, 3+6, 4+0 og 4+1. Og du kan sagtens se hvor meget mere positiv den er blevet på de fem dage. Og som sagt er de første af mine langt mindre positive end dine er, og jeg er gravid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2017

KommendeMama

Thilde86 skriver:

De er meget tydeligt positive, så du er helt sikkert gravid.

Ved en graviditetstest er en streg = gravid, uanset hvor kraftig den så end er. Typisk bliver den kraftigere og kraftigere i takt med et koncentrationen af HCG stiger. Så hvis den ikke er særlig tydelig, så er det måske bare fordi man har testet tidligt positiv. Vil sige at mine første tests var langt mindre tydelige end dine, og jeg er meget gravid i dag 16+5 med en lille dreng i maven 

Har lige sat mine tests ind for de første fem dage. Den første er taget 3+4, så 3+5, 3+6, 4+0 og 4+1. Og du kan sagtens se hvor meget mere positiv den er blevet på de fem dage. Og som sagt er de første af mine langt mindre positive end dine er, og jeg er gravid 

Ej hvor dejligt at du gad sætte billederne ind - jeg kan godt se mine streger er lidt tydeligere, men eftersom det er første gang vi skal have barn OG første måned vi prøver, så troede vi ikke vi allerede havde fået jackpot 

spændende med din kommende lille dreng også 

Anmeld Citér

13. september 2017

Anonym

Tillykke med graviditeten. De er alle tydeligt positive.

Da jeg testede positiv prøvede jeg også 3 forskellige og den ene var en utrolig dårlig test som jeg vil tro ikke virkede, da der ingen streg var på den, mens de to andre tests havde en tydelig streg, så jeg er også gravid. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.