Til jer der venter baby: Hvad vaegter I hojest:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Miamaja

Hvad vaegter I hojest. Et smukt ydre eller klogskab, og er det forskelligt hvad I vaegter hojest ud fra konnet af jeres baby?

Alle meninger modtages med kyshaand!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Pige2009

Miamaja skriver:

Hvad vaegter I hojest. Et smukt ydre eller klogskab, og er det forskelligt hvad I vaegter hojest ud fra konnet af jeres baby?

Håber da mest at den lille prinsesse får et dejligt sind, og så længe hun kan kende forskel på, hvad der er rigtigt og forkert, er moderen lykkelig

Hilsen Linda 39+6

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Ingen af delene...jeg har aldrig spekuleret over det...jeg ønsker bare mine børn skal vokse op og blive lykkelige og der tror jeg hverken klogskab eller skønhed er den afgørende faktor.

KNus Eva, som jo ikke venter sig men har gjort...

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

Jeg håber bare, at de bliver nogle fornuftige mennesker. De behøver ikke at blive de klogeste i verden eller noget lignende. Men bare at de er fornuftige og vælger at ikke ødelegge deres liv med et eller andet dumt...

Anmeld

9. oktober 2009

mor_sabina

Miamaja skriver:

Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener med spørgsmålet. Og hvis jeg skal vælge side, så må jeg altså npok sige et smuk ydre. Det er jo nok desværre sådan, eller det synes jeg at have oplevet, at man kommer nemmere igennem livet med et smukt ydre. Har jeg ikke ret? Men jeg ønsker da ikke at de skulle undlade det ene frem for det andet.

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

Eva skriver:

Ingen af delene...jeg har aldrig spekuleret over det...jeg ønsker bare mine børn skal vokse op og blive lykkelige og der tror jeg hverken klogskab eller skønhed er den afgørende faktor.

KNus Eva, som jo ikke venter sig men har gjort...

Det er bare saa sandt!

Anmeld

9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil selvf altid være mega stolt af mit barn, uanset, hvordan mit barn måtte være smuk, klog, eller hvad...

Det der vil gøre mig allermest stolt og glad, er at mit barn bliver et sundt og kærligt barn. Der er det vigtigste for mig.

Men nu venter jeg mig jo ikke, så ...

Anmeld

10. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg vægter allerhøjst at mit barn bliver lykkeligt. At

han kommer gennemn livet uden de allerværste slag.

Derudover tænker jeg meget på

at jeg håber han bliver empatisk og god mod andre mennesker og dyr.

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha så langt tænker jeg slet ikke - det der faktisk fylder mest lige nu er om jeg selv bliver god nok som mor for det lille barn.

I min verden har barnet "ret" til at blive hvadsomhelst, om det så er grimt, dumt, uempatisk m.m.  - jeg har bare at tage imod med kyshånd uanset hvad der kommer,  og så sørge for at være KLAR mentalt og praktisk til at tage imod og elske det ubetinget...

Anmeld

12. oktober 2009

Miamaja

mor_sabina skriver:

Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener med spørgsmålet. Og hvis jeg skal vælge side, så må jeg altså npok sige et smuk ydre. Det er jo nok desværre sådan, eller det synes jeg at have oplevet, at man kommer nemmere igennem livet med et smukt ydre. Har jeg ikke ret? Men jeg ønsker da ikke at de skulle undlade det ene frem for det andet.

personligt saa tror jeg faktisk ikke smukke mennesker er lykkeligere mennesker. om de har det nemmere tror jeg heller ikke paa, generelt. paa arbejdsmarkedet og i skolen er resultatet ens for alle og der er det heller ikke nok at se godt ud for at klare sig i reglen. jeg synes virkelig danskerne kan vaere stolte over at ens for alle virkelig eksistere. saadan er det ikke i usa hvor vi bl.a paa min uddannelse som tandklinikass. fik at vide af vores laerer at det ikke var nogen nyhed, at ass. fik lon efter udseende. dvs de smukkere fik mere i lon. det blev jeg MEGET chokkeret over at hore

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.