Jeg havde engang en veninde, som var virkelig nærig.
Hun ku feks finde på at ringe hjem til mine forældre ( boede ik længer hjemme ) fordi de havde samme telefon selvskab som hende, så de ku ringe gratis sammen, for at be min mor om at ringe til mig, for at jeg sku ringe til hende, så hun in sku betale for opkaldet ( hvilket jeg så sku betale for )
Når hun besøgte mig, forventede hun at jeg betalte for alt mad og drikke, plus at jeg hentede/afleverede hende på banegården osv.
Når jeg besøgte hende ku jeg pænt tage bussen fra banegården ud til hende og tilbage igen, fordi hun ik ville bruge penge på at hente mig. ( hvilket var ok, da jeg sagtens ka finde ud af offentlig transport)
Jeg skulle betale halvdelen af maden og drikkevare sku jeg selv købe.
Da jeg så engang påtalte, at det var helt fint at vi deltes om udgifterne, når jeg besøgte hende, og at sådan ville det også fremover være, når hun besøgte mig, blev hun vildt sur, fordi hun mente at det var snyd, da jeg jo havde flere penge pr mdr end hende ( vi var begge på SU ) Jeg havde en billiger bolig og arbejde ved siden af. Der blev jeg bare så skuffet, at jeg takkede pænt nej, da hun igen inviterede mig på besøg, men i stedet forslog at hun ku besøge mig, nogle uger sener.
Det er ca 15 år siden og jeg har ik hørt mere fra hende. Vh Stine
Anmeld
Citér