Min kæreste vil være en kvinde?? Er i CHOK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2017

Mommytime

Kan sørme godt forstå du er i chok. Det ændre jo ens selvbillede en del og det familieliv man drømte om. 

Men er sikker på at han stadig vil være en fantastisk far, ven eller kæreste uanset. Men kan du leve med det ? Vil du kunne stole på ham?

hvis jeg var dig ville jeg opsøge en psykolog hurtigst muligt og få vendt sagen. De er som regel gode rådgivere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2017

Anonym

Er jeg den eneste der synes det er lidt underligt at ts kun svarede på de første 2 beskeder ?

Anmeld Citér

1. juli 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er jeg den eneste der synes det er lidt underligt at ts kun svarede på de første 2 beskeder ?

Hun har måske travlt med at tale med manden og finde rundt i sine tanker. 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Kay

Anonym skriver:

Jeg tænker at manden jo nok kom hjem fra arbejde som hun skrev i start indlægget og så tænker jeg at hun nok har noget andet end baby.dk at tænke på lige nu...

Anmeld Citér

1. juli 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det har egentlig også undret mig lidt, måske fordi at det også undrede mig, at ts havde overskud til (som noget af det første ), at skrive en lang og detaljeret beskrivelse af forløbet på baby.dk, når hun lige havde opdaget det om sin mand. Men der er man jo nok forskellige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.