De babyshowers jeg har været med til (både som gæst og den gravide) har slet ikke været i nærheden af det budget.
Alle sammenskudsgilde, hvor gæsterne alle har haft en gave med som de synes var passende. Og hvor vi har delt udgifterne til pynt og underholdning.
Pynt har været nogle balloner, kopper, sugerør, servietter og måske et enkelt 'banner'
Underholdning en hvid body som bliver skrevet på med tuscher beregnet til stof, og ellers forskellige gættelege som først bliver afgjort til fødslen (længde, vægt, fødselsdag mv)
Mht gaven. Er det aftalt i gruppen at i giver en dyr fælles gave? Ellers ville jeg nok holde igen med dette.
Jeg har engang oplevet at der var en der stod for gave og som endte med at købe gave for over dobbelt så meget som aftalt. Jeg betalte, men skulle da aldrig give fælles gave med denne person igen. Jeg tror du skal passe på med at lægge en udgift for en gave som du gerne vil give over på deltagerene til babyshower.
Det er en sød og god gave, men en så dyr gave synes jeg at du skal have ok fra alle deltagere inden den købes, så de ikke bliver bondefanget til at betale så meget (også meget mere end et standard dansk babyshower)
Anmeld
Citér