Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en test nu (på 2 timers eftermiddagsurin) og den er der intet at se på. Må prøve igen en af de næste par dage, det er trods alt stadig for tidligt 

Har du prøvet at teste i dag?

Min ser sådan ud for i dag, så den er klart blevet tydeligere, synes vi herhjemme. Hvad synes du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet at teste i dag?

Min ser sådan ud for i dag, så den er klart blevet tydeligere, synes vi herhjemme. Hvad synes du?

Jeg synes klart der er farve i din nu! Forsigtigt tillykke herfra 

Min er negativ i dag, desværre...

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes klart der er farve i din nu! Forsigtigt tillykke herfra 

Min er negativ i dag, desværre...

Tusind tak, det er slet ikke til at tro 

Håber virkelig den er der for jer snart også!

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak, det er slet ikke til at tro 

Håber virkelig den er der for jer snart også!

Tak for det! Jeg synes der er gået alt for lang tid, og kan næsten ikke bære, hvis der skal gå mindst en måned mere... 

Jeg tilføjer lige, at hvis jeg er blevet gravid i denne måned ( for, at det bare er fordi jeg tester for tidligt), så passer det perfekt med mine eksaminer til vinter - så det havde været lykken 

Testen her er fra nu. Som du kan se er der ikke engang en skygge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak for det! Jeg synes der er gået alt for lang tid, og kan næsten ikke bære, hvis der skal gå mindst en måned mere... 

Jeg tilføjer lige, at hvis jeg er blevet gravid i denne måned ( for, at det bare er fordi jeg tester for tidligt), så passer det perfekt med mine eksaminer til vinter - så det havde været lykken 

Testen her er fra nu. Som du kan se er der ikke engang en skygge...

Nej det kan jo nemt være fordi du tester tidligt, at der ikke er noget at se nu. Kender det godt, og det føles så uretfærdigt når alle andre (sådan føles det) bare bliver gravide i først hug nærmest....

Jeg håber på den er der for jer også og hvis ikke, så at den meget snart er!

Anmeld Citér

6. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg vil lige opdatere (meget forsinket):

Jeg er gravid og er i dag 15+4. Testen er således taget 3+3 imens jeg var gravid. Jeg testede tydeligt positiv den 17. juni, så altså faktisk præcis 4+0 

Anmeld Citér

6. september 2017

Thilde86

Jeg vil lige opdatere (meget forsinket):

Jeg er gravid og er i dag 15+4. Testen er således taget 3+3 imens jeg var gravid. Jeg testede tydeligt positiv den 17. juni, så altså faktisk præcis 4+0 

Vi er meget tæt så, jeg er 15+5 i dag nemlig. Det var mig der lagde de billeder op som anonym dengang. Så lidt skægt vi er så tæt. Ved du hvad du venter dig? Vi skal have en lille dreng med termin den 23. februar 

Anmeld Citér

7. september 2017

Camellia

Sikke en dejlig tråd. Tilykke til jer begge :-)

Anmeld Citér

7. september 2017

Thilde86

Camellia skriver:

Sikke en dejlig tråd. Tilykke til jer begge :-)

Mange tak 

Anmeld Citér

7. september 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Vi er meget tæt så, jeg er 15+5 i dag nemlig. Det var mig der lagde de billeder op som anonym dengang. Så lidt skægt vi er så tæt. Ved du hvad du venter dig? Vi skal have en lille dreng med termin den 23. februar 

Hvor spændende! Vi vil ikke kende kønnet, så det bliver en overraskelse til februar 

Hvordan går din graviditet ellers? Jeg kaster stadig op dagligt og maven er lige så flad som den var inden. Vægten siger minus et par kilo, og det på trods af BMI på 20 inden graviditet. Så jeg synes endnu ikke det er særlig sjovt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.