Anonym skriver:
Jeg har så talt fra ægløsningsdag (jeg testede positivt på en ÆL-test og kan derfor regne fra den dag). Min cyklus er 27 dage.
Jeg er stadig meget i tvivl om, om det er indbildning, at jeg synes jeg kan se noget. Håber på flere øjne, som vil melde tilbage 
Vi har ingen børn og jeg har heller aldrig været gravid, så jeg aner ikke hvad jeg skal forvente eller holde øje med af tegn (udover udeblivende menstruation). Vi har prøvet lidt løst siden november. Hvad med jer? 
Vi har prøvet siden januar, men jeg prøvede for en del år tilbage i flere år med min eks uden succes, så min kæreste og jeg er faktisk blevet henvist til fertilitetsbehandling allerede nu, men er dog ikke kommet igang, har kun været til de indledende samtaler og undersøgelser. Men ville da være fantastisk, hvis det var sket naturligt alligevel.
Min kæreste har et barn på tre år fra et tidligere forhold, jeg har ingen børn og aldrig været gravid heller.
Jeg kan godt se noget på din test, og viste den til min kæreste og zoomede ind, og han kunne også godt se noget på den. Så nu har du i hvert fald to par øjne på den herfra. Synes din er en anelse tydeligere end min.
Anmeld
Citér