Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2017

altogintet

Anonym skriver:

Ser I en eller to streger her? 

Jeg ville egentlig have sagt, at jeg kun kunne se én streg. Så skruede jeg op for lyset, og kan (med meget god vilje) se en svag ekstra streg. 

Vent til du har testdag,  og test så igen. alt andet er alligevel for usikkert, og risikoen for at fange en bio er stor. 

Held og lykke med projekt baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Tak for svar. Jeg vedhæfter lige et billede af samme test i negative farver. 

Jeg har talt efter, og faktisk var i går kun 3+1, så det er jo ALT for tidligt. Synes dog stadig jeg aner en skygge, men aner ikke om den er gyldig for noget som helst. Billedet er forresten taget efter maks 3 minutter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har prøvet siden januar, men jeg prøvede for en del år tilbage i flere år med min eks uden succes, så min kæreste og jeg er faktisk blevet henvist til fertilitetsbehandling allerede nu, men er dog ikke kommet igang, har kun været til de indledende samtaler og undersøgelser. Men ville da være fantastisk, hvis det var sket naturligt alligevel.

Min kæreste har et barn på tre år fra et tidligere forhold, jeg har ingen børn og aldrig været gravid heller.

Jeg kan godt se noget på din test, og viste den til min kæreste og zoomede ind, og han kunne også godt se noget på den. Så nu har du i hvert fald to par øjne på den herfra. Synes din er en anelse tydeligere end min.

Jeg håber virkelig det lykkes for jer - gerne naturligt, så det ikke bliver en lang kamp i fertilitetsbehandling. Held og lykke og tak fordi du også fik din kærestes øjne på min test!

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig det lykkes for jer - gerne naturligt, så det ikke bliver en lang kamp i fertilitetsbehandling. Held og lykke og tak fordi du også fik din kærestes øjne på min test!

Læste lige din opdatering ang at du mente du kun var 3+1 i går. Har du testet igen i dag?

Jeg tog en test af samme type som i går (den ekstra følsomme) samt en almindelig strimmeltest. Kunne dog kun tage den efter tre timer, da det var så længe jeg max kunne holde mig i nat (i dagtimerne i gør tissede jeg mindst en gang i timen), så det var selvfølgelig ikke så koncentreret, som det gerne måtte have været.

Men inden for tiden kom der en svag streg frem på begge tests. Den er en smule tydeligere på den ekstra følsomme test, end på den almindelige. Men synes den er tydeligere på begge tests end den var i går, dog stadig svag. Men skulle jo også kun være 3+3 i dag.

Synes du mine tests er tydeligere end den i går? De første to billeder er af den ekstra følsomme test og de to sidste af den almindelige test.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Læste lige din opdatering ang at du mente du kun var 3+1 i går. Har du testet igen i dag?

Jeg tog en test af samme type som i går (den ekstra følsomme) samt en almindelig strimmeltest. Kunne dog kun tage den efter tre timer, da det var så længe jeg max kunne holde mig i nat (i dagtimerne i gør tissede jeg mindst en gang i timen), så det var selvfølgelig ikke så koncentreret, som det gerne måtte have været.

Men inden for tiden kom der en svag streg frem på begge tests. Den er en smule tydeligere på den ekstra følsomme test, end på den almindelige. Men synes den er tydeligere på begge tests end den var i går, dog stadig svag. Men skulle jo også kun være 3+3 i dag.

Synes du mine tests er tydeligere end den i går? De første to billeder er af den ekstra følsomme test og de to sidste af den almindelige test.

Jeg kan ane noget på den lyserøde test 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har forresten ikke testet igen i dag. Jeg har ikke flere tests liggende, så skal lige have købt et par ekstra 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har forresten ikke testet igen i dag. Jeg har ikke flere tests liggende, så skal lige have købt et par ekstra 

Okay, du må da lige opdatere, når du har testet så 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Er der nogle, som vil kommentere på negativ-billedet? Det er vel derpå man om se, om det er skygge, eller om der er farve i? 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay, du må da lige opdatere, når du har testet så 

Jeg har lige taget en test nu (på 2 timers eftermiddagsurin) og den er der intet at se på. Må prøve igen en af de næste par dage, det er trods alt stadig for tidligt 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en test nu (på 2 timers eftermiddagsurin) og den er der intet at se på. Må prøve igen en af de næste par dage, det er trods alt stadig for tidligt 

Ja det må du lige gøre da. Som du selv siger er det meget tidligt jo. Håber på det bedste for DIF 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.