Ansemusen skriver:
Min søster blev også taget ved kejsersnit og hun lignede fuldstændig en rigtig baby! Handler din skrukhed måske om, at du ikke føler at DU har fået en rigtig baby som de fleste andre, og gerne vil prøve det? Eller er du ked af at du ikke har født ham? Ikke at jeg tror der er noget spor unormalt i allerede at være skruk
De er jo bare så dejlige! Er mere fordi du skriver som du gør, at jeg tænker om du måske føler dig snydt? Slet ikke ondt ment, men mere for at imødekomme dine følelser, hvis det er sådan de er, da det jo kan være smadder svært at snakke om!

Det spiller da helt sikker osse ind, da fødslen jo var gået igang. og kejsersnittet kom så pludselig. men han har bare kunne holde hovede fra dag 1 af og kravler næste nu som kun 3 måneder.
men tror mig jeg elsker bestem ikke min søn minder af han blev taget ved kejsersnit hvis ikke mere da det jo var tæt på at gå galt. og fødslen er et emne jeg overhovede ikke snakker om da jeg er så ked af det gik som det gik. men går det da gerne igennem igen efter jeg har fået min søn og se hvad man får ud af det. vi venter bare lige en 2-4 år men skrukheden er der bare på det højeste lige nu. alle føder jo osse omkring mig
den dag i dag har jeg utrolig svært ved at give ham fra mig og der går nok osse noget tid endnu enden jeg kan få ham passet hvor jeg ikke ville have det dårlig og være ked af det.
Anmeld