Skruk allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Er lige anno da her er flere veninder her.

men er det nomalt at blive skruk igen få måneder efter fødslen.
det er kun 3 måneder siden vi fik vores vidunder

blev i osse hurtig skruk igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg blev først skruk efter mere end 3 år... Så har jeg så været skruk siden... Og det er så bare ikke lykkes

Anmeld

8. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

Er lige anno da her er flere veninder her.

men er det nomalt at blive skruk igen få måneder efter fødslen.
det er kun 3 måneder siden vi fik vores vidunder

blev i osse hurtig skruk igen?

Ja jeg tror det er helt normalt, mit kom dog først da jeg nærmede mig slutningen af basel:0)

Men tag du nu og nyd dit skønne vidunder, og hvis du har tiden med dig i forhold til alder, så tage du en slapper og nyd det. Tiden alene med din skønne guldklump kommer aldrig igen:0)

Knus

Christins, som har ventet 4 1/2 år på at kunne blive gravid( lige det med at finde manden) og gøre min datter til storesøster:0) Hun er idag 5 1/2

Anmeld

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja jeg tror det er helt normalt, mit kom dog først da jeg nærmede mig slutningen af basel:0)

Men tag du nu og nyd dit skønne vidunder, og hvis du har tiden med dig i forhold til alder, så tage du en slapper og nyd det. Tiden alene med din skønne guldklump kommer aldrig igen:0)

Knus

Christins, som har ventet 4 1/2 år på at kunne blive gravid( lige det med at finde manden) og gøre min datter til storesøster:0) Hun er idag 5 1/2

Nyder det skam fuldt ud og kan sagten vente da vores lille guldklump tage alt min opmørksomhed lige nu...

Vi har heller ikke rigtig mulighed for at få en mere lige nu. men om nogle år så skal vi da have en mere

Anmeld

8. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

Nyder det skam fuldt ud og kan sagten vente da vores lille guldklump tage alt min opmørksomhed lige nu...

Vi har heller ikke rigtig mulighed for at få en mere lige nu. men om nogle år så skal vi da have en mere

Det kan jeg godt forstå:0)

Åhh ville ønske jeg havde råd og plads til en hel børnehave:0)

Anmeld

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det kan jeg godt forstå:0)

Åhh ville ønske jeg havde råd og plads til en hel børnehave:0)

Hihi tror 2 er nok for mig

Anmeld

8. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

Hihi tror 2 er nok for mig

Det kan også være min lyst er stillet, når blyb kommer til verdenen.

Så har jeg næsten 3, min datter, blyb og min kærestes søn på 3 1/2:0)

Anmeld

8. oktober 2009

Kaufie

Jeg kan huske, at jeg savnede min mave - og at mærke min søn sparke/puffe - efter han var kommet ud. Det er jo den ultimative samhørighed mellem mor og barn - med fødslen er den samhørighed slut og derfra bliver ens barn (heldigvis) kun mere og mere selvstændigt.

Så derfor er det naturligt at være skruk - om end det ikke helt kan sammenlignes med den skrukhed du sikkert kommer til at føle efter barslen er slut og hverdagen starter igen.

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

Det er meget normalt at man er skruk igen efter så kort tid Jeg spurgte både min mødregruppe og jdm gruppe og de alle sagde de var skruk igen og selv om 1 af dem ikke skal have flere børn, men jeg tror det fordi man lige har oplevet noget så fantastisk og bare vil opleve det igen.

Knus Diana der stadig er mega skruk efter snart 8 måneder og meget gerne snart vil i gang med nr. 2.

Anmeld

8. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeps jeps...helt naturligt
jeg sidder her og sukker ved tanken om at jeg ikke får flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.