Skruk allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Misjelle

Anonym skriver:

Er lige anno da her er flere veninder her.

men er det nomalt at blive skruk igen få måneder efter fødslen.
det er kun 3 måneder siden vi fik vores vidunder

blev i osse hurtig skruk igen?

Ork ja det kender jeg massere af piger der bliver. Der er kæmpe baby boom i min familie og omgangskreds i øjeblikket, så må også indrømme at æggestokkene rør lidt på sig .

Michelle med en dreng på 7 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

anna-jonas

Ja..................jeg tror det er meget naturligt. Jeg fik mit sidste barn for 7 mdr. siden.........................og tanken om, at jeg ikke skal have flere børn gør mig trist.

Anmeld

8. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes det var fantastisk, at være gravid og mærke liv, og det savner jeg  Jeg vil ikke udelukke, at vi en dag får nr. 3, men der går nogen år, da der kun er 1 år og 5 mdr. imellem Lina og Luka.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

8. oktober 2009

Ox.

Anonym skriver:

Jeg er ikke skruk endnu, og tror heller ikke jeg bliver det foreløbigt, er helt væk i min smukke lille datter, og vil gerne vente nogle år endnu
Men kan da godt forstå nogen bliver det

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Uh sådan havde jeg det også. Men det er forsvundet igen efter han er blevet lidt større. Lige nu er jeg på det plan at det gør egentlig ikke noget hvis jeg kun får Emil.

Da vi pt ikke har mange penge vil jeg hellere have et barn som kan få alt, tøj mad og hvad der nu høre til end at have 2 og så de kun får det halve

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Anonym skriver:

Nej jeg har på intet tidspunkt været skruk efter jeg har født Victor for snart 1 år siden....- men det var også en grim fødsel... måske derfor. Jeg ved ikke om vi skal have flere... men måske om 3-4 år

knus malou

Anmeld

9. oktober 2009

Muffinmus

jeps.

Første gang var jeg skruk efter 6 uger

2 gang nu her var jeg skruk 1 time efter hun var født

Så ja, det er vist ret normalt, men man skal altså lære at holde lidt igen for de følelser:-)

Anmeld

9. oktober 2009

xx

Efter min første graviditet blev jeg ikke skruk før efter et par år...

MEN ved min anden graviditet blev jeg allerede skruk igen inden jeg overhovedet havde født. Ved det lyder skørt, men ikke desto mindre er det sandt. Jeg endte da også med at blive gravid igen (ikke planlagt) inden jeg overhovedet havde fået menstruation efter graviditeten og har nu 2 fantastiske drenge med ca. 10 1/2 måned imellem.

Så havde jeg tilgengæld også fået nok og har overhovedet ikke lyst til at være gravid igen eller få flere børn. Har nok i de 3 jeg har. Om jeg bliver skruk igen kan jeg jo ikke vide, men jeg ved at vi ikke skalhave flere så håber det ikke.... 

Anmeld

9. oktober 2009

Anonym trådstarter

Det var da dejlig at hører jeg ikke er helt unormal, men vi skal skam ikke have flere lige nu har nok i vores lille vidunder af dreng.

men tror det er kommet fordi flere af vores vennepar lige nu føder på stribe og de er jo bare så nusser sådan nogle små nogle. vores dreng har så heller aldrig været en rigtig baby ej heller lignet en.

Tusind tak for alle jeres svar piger

Anmeld

9. oktober 2009

Barbamama

Anonym skriver:

JA!!! Eller på en måde!! Jeg har en datter på 3,5 måned og jeg kan slet ikke tåle at se gravide. Jeg bliver så misundelig!! Jeg vil vildt gerne være gravid men jeg er ikke klar til et barn mere endnu. He he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.