Kærester, men flytter fra.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2017

Jullesnulle

Du vil meget gerne have han bliver... men er det tanken om en kæreste eller er det specifikt ham du vil savne..?

Han vælger dig og dine børn fra til fordel for dyr..???

Jeg havde fundet en andre der i højere grad tænkte på mig og børnene!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2017

FruK

Thea14 skriver:

Hvis min mand på noget tidspunkt i vores forhold, havde taget det valg at flytte fra mig, for at kunne få dyr nu og her, så havde jeg meddelt at flytningen var permanent og han ikke skulle kalde sig min kæreste mere.

Du skriver at du også godt selv vil have dyr, men du vil blive boende i det område du bor i nu. Har du overvejet et kompromis? Det skal der altså nogen gange til i er forhold, også når det kommer til de store beslutninger.

Min mand vil rigtig gerne blive boende i området vi bor i nu, men her er husene ikke til at betale så vi får aldrig råd til et hvis vi holder os til det. Jeg ville gerne flytte tæt på mine forældre, så jeg kunne have heste igen, men det vil min mand ikke, da de bor i for lille en by til ham, for langt på landet. Altså er vi blevet enige om at skulle finde en mellemting. Lidt længere væk fra storbyen hvor han er vokset op, men ikke helt ude på landet hvor jeg er vokset op. - at bo hver for sig ville aldrig være en mulighed for os, hvilket også er grunden til at jeg nu i 10 år har boet i storbyen, selvom jeg er landmandsdatter. Det har været nødvendigt mens han lærte at bo væk fra sine forældre og blive selvstændig.

Jeg tror ikke på at et forhold holder, hvis man først har boet sammen og så flytter hver for sig, fordi man er uenige om noget. Det er bare første skridt i en retning der ikke åbner op for kompromiser og fælles løsninger.

Hvis det at få et dyr nu og her, er vigtigere for din kæreste end dig og børnene, og det at blive boende hvor du bor er vigtigere for dig end at bo sammen med din kæreste, så har I jo allerede fravalgt hinanden.

Præcis! 

Anmeld Citér

27. maj 2017

MorTilN

Nu vælger han at flytte på grund af lysten til at have dyr men er det fordi han vil have hund/kat eller vil han være lige så tilfreds med fx en kanin? For så vil jeg ringe og spørger ejendomskontoret eller udlejer, hvad I nu har, om det er tilladt bare at have et bur dyr.

Vi bor også et sted hvor man ikke må have dyr, men vi må gerne have bur dyr her( Vi har kanin), vis lugt/larm fra dyret ikke genrer naboerne. Dette fandt vi kun ud af fordi vi spurgte.

Anmeld Citér

27. maj 2017

Bananaalice

Han vælger at flytte fra sit livs kærlighed, pga. han ikke må få et dyr? Hold nu fast det er fantastisk forbilledeligt for jeres børn. Og det kan menes negativt og positivt. Er der noget du vil have, så skråt op med fællesskabsfølelsen og at man ikke kan få alt i verden, bare flyt så du kan være din egen lykkeds smed.

Jeg går virkelig ind for at man sagtens kan være kærester selvom man ikke bor sammen, jeg tror på det kunne redde mange parforhold der har problemer. Men at man ikke må få et kæledyr lige nu og her, men skal vente på du er klar? Det er godt nok et 1st world problem, og jeg havde nok også tænkt "så var jeg ikke mere værd end det?". 

Og nej, nogen kommuner vil være ekstremt strikse med jer, og det er i altfald forbudt at ligge billeder på facebook eller andre steder med jer, og ingen må heller tagge jer sammen. I må på ingen måde have penge imellem jer.
Men kommer jo også an på om du har et arbejde eller ej, har du et arbejde behøver du jo ikke alverdens ekstra støtte

Anmeld Citér

27. maj 2017

lineog4

Anonym skriver:

Han vil gerne ha et dyr ville jeg da os gerne, men ikke nu og her på et senere tidspunkt når der kommer noget man kan flytte til hvor der må være dyr og her i området hvor jeg bor. Men i to mindre børn vil der os være nok at se til uden min tvivl.. men vil så meget ha at han bliver hos mih

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge: er han far til børnene?

Anmeld Citér

27. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Ang dine eventuelle tilskud, er det ikke sikkert at du bliver betegnet som reelt enlig, hvis han er far til børnene og at i stadigvæk er i et forhold, så det skal du spørge din kommune specifikt om. Må sige at jeg er meget nysgerrig om hvad det er for et dyr han gerne vil have siden at han vælger kæreste og børn fra ?. Tænker at der må ligge andre ting til grunde for hans beslutning. 

Anmeld Citér

27. maj 2017

Carina:-)

Du skal være varsom med at søge tilskud osv hvis I stadig er kærester da nogen vil se det som forsøg på socialt bedrageri

Og det bliver ikke bedre hvis du samtidig fortæller dem at han er flyttet fordi han ikke må få et kæledyr.

Sorry for at jeg nok træder dig over tæerne lige nu ,men synes seriøst det lyder som en joke.....

Og håber da for jeres børn at det er en joke. 

Anmeld Citér

29. maj 2017

Anonym

Synes ærlig talt du skal tænke over hvilket eksempel du sætter over for dine børn. Du viser dem at de skal finde sig i at blive fraprioriteret  til fordel for et dyr? At det er ok for en mand at frasige sig ansvar og at familien ikke er vigtig. Var det sket her, var han blevet kylet ud asap. Og synes også du skal tænke over om han mon har rent mel i posen. Det der er altså ikke normalt for en voksen mand i et forhold. Det er total ansvarsløst og tarveligt. Lad vær' med at lade folk behandle dig sådan.

Anmeld Citér

29. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Måske, jeg tager helt fejl, men tror ( og håber faktisk) , at det er en fake historie.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.