Kærester, men flytter fra.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvis det er din holdning. Hvorfor står du så ikk ved den i stedet for at gemme dig bag anonym knappen?

Hver sin beslutning 

Om jeg vil være anonym eller ej, har bekendte herinde så vil ikke ha de skal vide alt.. idet her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2017

Panther

Profilbillede for Panther
AnoMom skriver:

Hvis det er din holdning. Hvorfor står du så ikk ved den i stedet for at gemme dig bag anonym knappen?

Altså... Nu er det jo sådan, at der er en anonym-knap, hvilket er bestemt er baby.dk. Så med mindre man gemmer sig bag den for at skrive en sviner, så er det vel helt ok (omend alle de "anonym'er", der kan være i en tråd, også kan irritere mig en smule per princip).

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Må man nu ikke have holdninger som anonym? 

Måske ikke... 

Dårlig af mig 

Anmeld Citér

27. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Må man nu ikke have holdninger som anonym? 

Jeg laver ikke reglerne. Men anonym knappen er jo ikk lige til at gemme sig bag når man skal udtrykke sin forargelse der gør en i forvejen lidt sårbar kvinde ked. Det er jo ikk ligefrem hendes valg og hun kan ikk holde på ham 

men det er så bare min mening jeg kan stå ved

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Altså... Nu er det jo sådan, at der er en anonym-knap, hvilket er bestemt er baby.dk. Så med mindre man gemmer sig bag den for at skrive en sviner, så er det vel helt ok (omend alle de "anonym'er", der kan være i en tråd, også kan irritere mig en smule per princip).

Undskyld... 

Anmeld Citér

27. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Måske ikke... 

Dårlig af mig 

Den var ikk myntet på dig. Tværdigmod 

Anmeld Citér

27. maj 2017

AnoMom

PUHK skriver:

Selvfølgelig. Har bare lagt mærke til at mange benytter anonym knappen når de skal træde folk over tæerne. 

Burde være bedre retningslinier for den knap. 

Anmeld Citér

27. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hver sin beslutning 

Om jeg vil være anonym eller ej, har bekendte herinde så vil ikke ha de skal vide alt.. idet her 

Det var ikke dig jeg citerede

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym

AnoMom skriver:

Jeg laver ikke reglerne. Men anonym knappen er jo ikk lige til at gemme sig bag når man skal udtrykke sin forargelse der gør en i forvejen lidt sårbar kvinde ked. Det er jo ikk ligefrem hendes valg og hun kan ikk holde på ham 

men det er så bare min mening jeg kan stå ved

Jeg udtrykte min forargelse over hendes kærestes valg. På ingen måde over TS. Og slet ikke med henblik på at gøre hende ked af det. Jeg skrev lige præcis at det var min egen holdning, som udtryk for anerkendelse af at vi alle er forskellige, med forskellige holdninger, og for at understrege at det ikke fordi jeg mener det her som det eneste rigtige, som alle andre skal gøre. Kan godt forstå TS handler som hun vil. Jeg synes bare ikke det ville være ordentlig opførsel fra en kæreste i min verden. Er da ked af du opfatter det som noget negativt..? 

Og jeg kan lide at være anonym når der et mulighed for det. For synes ikke altid folk er særlig søde herinde. Har engang været aktiv og delte meget af mig selv helt åbent, men det mistede jeg lysten til.. 

Anmeld Citér

27. maj 2017

Thea14

Hvis min mand på noget tidspunkt i vores forhold, havde taget det valg at flytte fra mig, for at kunne få dyr nu og her, så havde jeg meddelt at flytningen var permanent og han ikke skulle kalde sig min kæreste mere.

Du skriver at du også godt selv vil have dyr, men du vil blive boende i det område du bor i nu. Har du overvejet et kompromis? Det skal der altså nogen gange til i er forhold, også når det kommer til de store beslutninger.

Min mand vil rigtig gerne blive boende i området vi bor i nu, men her er husene ikke til at betale så vi får aldrig råd til et hvis vi holder os til det. Jeg ville gerne flytte tæt på mine forældre, så jeg kunne have heste igen, men det vil min mand ikke, da de bor i for lille en by til ham, for langt på landet. Altså er vi blevet enige om at skulle finde en mellemting. Lidt længere væk fra storbyen hvor han er vokset op, men ikke helt ude på landet hvor jeg er vokset op. - at bo hver for sig ville aldrig være en mulighed for os, hvilket også er grunden til at jeg nu i 10 år har boet i storbyen, selvom jeg er landmandsdatter. Det har været nødvendigt mens han lærte at bo væk fra sine forældre og blive selvstændig.

Jeg tror ikke på at et forhold holder, hvis man først har boet sammen og så flytter hver for sig, fordi man er uenige om noget. Det er bare første skridt i en retning der ikke åbner op for kompromiser og fælles løsninger.

Hvis det at få et dyr nu og her, er vigtigere for din kæreste end dig og børnene, og det at blive boende hvor du bor er vigtigere for dig end at bo sammen med din kæreste, så har I jo allerede fravalgt hinanden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.