Kærester, men flytter fra.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.161 visninger
28 svar
81 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2017

Anonym trådstarter

V Hvordan er det lige når vi som kærestepar flytter fra hinanden, men stadig er kærester..??

Kommer til at bo alene her i min lejlighed, når han vælger at ville flytte pga vi ikke må ha dyr her, og det vil han ha og synes at jeg bor fint her, og i det at jeg ikke vil flytte væk..

Jeg er forsørger til 2 mindre børn. 

Som boende her hos mig.. 

Jeg kan da ikke søge noget som helst???

når jeg irelt set danner par med min (kæreste) 

?????????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

V Hvordan er det lige når vi som kærestepar flytter fra hinanden, men stadig er kærester..??

Kommer til at bo alene her i min lejlighed, når han vælger at ville flytte pga vi ikke må ha dyr her, og det vil han ha og synes at jeg bor fint her, og i det at jeg ikke vil flytte væk..

Som boende her hos mig.. 

?????????

Jo det kan du sagtens. For du bliver enlig forsørger. MEN han må ikke have nogen ting hos dig, tandbørste og lign. Og må kun overnatte x antal gange om ugen. 

Der er en masse gråzoner så vil anbefale du ringer til udbetaling Danmark og får klare linier 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Som boende her hos mig.. 

?????????

Uhmm.. forstår jeg det rigtigt , at I har ikke dyr nu? Og din kæreste vil flytte fordi han gerne vil anskaffe sig et dyr? Så det vil han hellere end at have den familie han danner sammen med dig og dine børn? 

For så vil mit råd være at blive single, søge tilskud, samt en ny kæreste, der vil give dine børn og dig stabilitet og tryghed. Og ikke vælge jer fra pga ønsket om et dyr?! 

Beklager hvis jeg misforstår det, for så kan det da godt være mit svar skal være anderledes..

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jo det kan du sagtens. For du bliver enlig forsørger. MEN han må ikke have nogen ting hos dig, tandbørste og lign. Og må kun overnatte x antal gange om ugen. 

Der er en masse gråzoner så vil anbefale du ringer til udbetaling Danmark og får klare linier 

Ok. Det troede jeg bare ikke. 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uhmm.. forstår jeg det rigtigt , at I har ikke dyr nu? Og din kæreste vil flytte fordi han gerne vil anskaffe sig et dyr? Så det vil han hellere end at have den familie han danner sammen med dig og dine børn? 

For så vil mit råd være at blive single, søge tilskud, samt en ny kæreste, der vil give dine børn og dig stabilitet og tryghed. Og ikke vælge jer fra pga ønsket om et dyr?! 

Beklager hvis jeg misforstår det, for så kan det da godt være mit svar skal være anderledes..

Ja det er rigtig forstået af dig. Har det skidt med det for vil heller bo med min kæreste end bo alene og med bøene. Håber der bli'r skiftet meninng

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja det er rigtig forstået af dig. Har det skidt med det for vil heller bo med min kæreste end bo alene og med bøene. Håber der bli'r skiftet meninng

Jeg er altså lidt forarget her. Allermest fordi der er nogle børn involveret hvis hverdag og relationer bliver rusket op i pga noget så ubetydeligt som hans ønske om et dyr. Der kan da være masser af gyldige grunde til at flytte fra hinanden, men det her virker altså bare latterligt. Hvordan kan man tage så let på at flytte ind i en familie, blive en del af den for så bare hellere vil have et dyr i stedet?! What?

Det er bare min holdning, men det havde jeg ikke fundet mig i. Og så vente på han måske skifter mening og synes I må gå an? I er vel ikke en sofa man flytter ind og ud af? 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Xolia

Anonym skriver:

Som boende her hos mig.. 

?????????

Den er meget grå. Det kommer an på om I har så meget praktisk og økonomisk fællesskab at I har de samme fordele som samlevende. Denne vurdering er meget svær at vejlede om at der er krøller i alle sager.

Jeg ville ringe til Udbetaling Danmark og forklare din / jeres situation og få vejledning inden du søger. Så kan vi vejlede i præcis din sag og stille spørgsmål. 

Hilsen Kunderådgiveren i Udbetaling Danmark Familieydelser 

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym trådstarter

Han vil gerne ha et dyr ville jeg da os gerne, men ikke nu og her på et senere tidspunkt når der kommer noget man kan flytte til hvor der må være dyr og her i området hvor jeg bor. Men i to mindre børn vil der os være nok at se til uden min tvivl.. men vil så meget ha at han bliver hos mih

Anmeld Citér

26. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg er altså lidt forarget her. Allermest fordi der er nogle børn involveret hvis hverdag og relationer bliver rusket op i pga noget så ubetydeligt som hans ønske om et dyr. Der kan da være masser af gyldige grunde til at flytte fra hinanden, men det her virker altså bare latterligt. Hvordan kan man tage så let på at flytte ind i en familie, blive en del af den for så bare hellere vil have et dyr i stedet?! What?

Det er bare min holdning, men det havde jeg ikke fundet mig i. Og så vente på han måske skifter mening og synes I må gå an? I er vel ikke en sofa man flytter ind og ud af? 

Hvis det er din holdning. Hvorfor står du så ikk ved den i stedet for at gemme dig bag anonym knappen?

Anmeld Citér

26. maj 2017

Anonym

AnoMom skriver:

Hvis det er din holdning. Hvorfor står du så ikk ved den i stedet for at gemme dig bag anonym knappen?

Må man nu ikke have holdninger som anonym? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.