Utroskab eller uheld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2017

heaven

Hrummmm.....

er spændt på en Update på denne her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vil lige sige som det første at jeg også synes det lyder lidt underligt at det nu er sket 2 gange. Så det kan sagtens være der er noget i det.

Men jeg vil også sige, at det at han bliver vred/irriteret er altså ikke i sig selv et tegn på at han er skyldig. Alt efter hvordan det bliver leveret ville jeg også blive vred over sådan en anklage. Jeg ville få en "stoler du så lidt på mig?" følelse.

Nu kender jeg så ikke noget til hvordan jeres forhold ellers er, så det kan være du har mere at have mistanken i, men synes bare lige jeg ville nævne det inden han er dømt helt ude.

Anmeld Citér

22. juni 2017

NupaSofia

Off topic, synes jeg, at det er nederen med prostituerede, der sender uopfordret beskeder. Ikke fordi jeg ikke forstår, at det kan være nødvendigt at reklamere for sin vare eller fordi jeg synes, at det bør være nemt at skjule utroskab. 

Men en del af det, man betaler for hos en prostitueret er vel, at det er uforpligtende og at hun ikke skal henvende sig i tide og utide. 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym

Jeg har været i den branche og nogle bruger den metode at de køber kunde lister og masse sender beskeder ud. 

Anmeld Citér

23. juni 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det er virkelig dejligt at få forskellige synsvinkler. Jeg har flere gange spurgt ham om hvordan det kan være at de kontakter ham. Netop fordi det undrer mig at de ikke skriver noget, som kunne antyde at de forsøge at reklamere. Hvis beskederne nærmere havde lydt på fx:" Hej søde, jeg er en ung smuk blondine og jeg vil hellere end gerne gøre dig glad" havde jeg nok selv tænkt at hun uopfordret søgte kunder og at han så " uheldigvis" blev udvalgt tilfældigt. Men igen hende Zenia bor tæt på os ud fra de oplysninger jeg fandt om hende. Hvis det var uopfordret ville det være ret utroligt hun havde fremskaffet hans nummer.. Han sagde til sidst at han har anmeldt det politiet fordi han mener det er chikane. Han fik fortalt at de ofte hører om sådanne situationer hvor folk kontaktes uopfordret. Jeg ved virkelig ikke om jeg skal tro på det. Jeg kan bare ikke få mig selv til at sige st jeg VIL se bevis på at det er anmeldt. Han har været mig utro engang før, men det blev stoppet fordi jeg opdagede det. Det blev opdaget ved at han var indlagt og i forbindelse med han var i bad på sygehuset sad jeg og ventede da flere beskeder tikkede ind. Beskederne der kunne han absolut ikke snyde sig fra da de handlede om planer om at de skulle bo sammen. Jeg var på daværende tidspunkt gravid, men var villig til at forlade ham. Da han blev konfronteret med det indvilligede han i at droppe al kontakt med hende og vi fik snakket en masse igennem. Alt gik fint indtil jeg så opdagede de her beskeder. Vi har en søn på 14 måneder og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Enten er han virkelig uheldig eller også så har han dummet sig. Igen. Jeg tænker at kun tiden kan afsløre om han er skyldig eller ej. Jeg vil i hvertfald iagttage ham nøje fremover.

Anmeld Citér

23. juni 2017

Anonym

Hvis han har været dig utro 1 gang,  så sorry to Day,  en gang utro altid utro. Lærte jeg på den "hårde måde" men 3 forskellige mænd endda! 

Det lyder ikke til at være tilfældigt at 2 forskelluge skriver til ham, jeg kender udmærket alle undskyldninher som som mænd kommer med, 

"Det er en fejl", "aner ikke hvem det er" og netop at han bliver sur, giver også mig et indtryk af der er noget galt. Hvis jeg var dig havde jeg sagt at jeg ville se hans telefon, hvis han intet har at skjule, så lader han dug se den.. 

Anmeld Citér

23. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Det er virkelig dejligt at få forskellige synsvinkler. Jeg har flere gange spurgt ham om hvordan det kan være at de kontakter ham. Netop fordi det undrer mig at de ikke skriver noget, som kunne antyde at de forsøge at reklamere. Hvis beskederne nærmere havde lydt på fx:" Hej søde, jeg er en ung smuk blondine og jeg vil hellere end gerne gøre dig glad" havde jeg nok selv tænkt at hun uopfordret søgte kunder og at han så " uheldigvis" blev udvalgt tilfældigt. Men igen hende Zenia bor tæt på os ud fra de oplysninger jeg fandt om hende. Hvis det var uopfordret ville det være ret utroligt hun havde fremskaffet hans nummer.. Han sagde til sidst at han har anmeldt det politiet fordi han mener det er chikane. Han fik fortalt at de ofte hører om sådanne situationer hvor folk kontaktes uopfordret. Jeg ved virkelig ikke om jeg skal tro på det. Jeg kan bare ikke få mig selv til at sige st jeg VIL se bevis på at det er anmeldt. Han har været mig utro engang før, men det blev stoppet fordi jeg opdagede det. Det blev opdaget ved at han var indlagt og i forbindelse med han var i bad på sygehuset sad jeg og ventede da flere beskeder tikkede ind. Beskederne der kunne han absolut ikke snyde sig fra da de handlede om planer om at de skulle bo sammen. Jeg var på daværende tidspunkt gravid, men var villig til at forlade ham. Da han blev konfronteret med det indvilligede han i at droppe al kontakt med hende og vi fik snakket en masse igennem. Alt gik fint indtil jeg så opdagede de her beskeder. Vi har en søn på 14 måneder og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Enten er han virkelig uheldig eller også så har han dummet sig. Igen. Jeg tænker at kun tiden kan afsløre om han er skyldig eller ej. Jeg vil i hvertfald iagttage ham nøje fremover.

Jeg er politibetjent og jeg har aldrig modtaget sådan en anmeldelse. Det lyder som nogen han prøver at bilde dig ind. Generelt har jeg svært ved at forestille mig hvad vi (politiet) skulle stille op - det er jo markedsføringsloven når man reklamere, og det har politiet intet med at gøre - og det er jo ikke chikane hvis to forskellige "bureauer" kontakter ham. politiet ville højst give et råd om at komme på Robinsonlisten igennem kommunes hjemmeside vi ville vejlede med. 

Anmeld Citér

24. juni 2017

Anonym

Undskyld, men han lyder godt nok som om han er fuld af løgn. Lige pludselig har han meldt det?  Mon ikke han så på forhånd havde snakket med dig om at lave en anmeldelse? 

Ej men jeg bliver helt ærlig chokeret over hvor meget mænd er villige til at lyve for at dække over deres pis... Har selv været der - og kan nu se hvor hovedrystende naiv jeg var. 

Anmeld Citér

24. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Synes det lyder som en løgn. Det lyder desværre meget mystisk... som om han prøver at "redde" den...

Anmeld Citér

24. juni 2017

heaven

Hrum.....  

ved godt at tanken/konsekvensen kan virke uoverskuelig, men tror du ikke at du netop skulle forlange at se den såkaldte anmeldelse... egentlig er jeg er af den overbevisning, at hvis man vælger at tilgive utroskab, så har man VALGT det, og man har valgt at komme videre i sit forhold... så er det ikke ok at bruge utroskaben som våben fremover....men jeg tror jeg ville sige, at eftersom det bare lyder så underligt det hele, og eftersom han har dummet sig tidligere, ja så må han bevise uskylden.... men det tror jeg ikke han kan, det gør mig ondt.

er det ikke bedre at vide ren besked? Bliver du hos ham hvis han har dummet sig igen?

kh Jannie- der tror at det med utroskab ikke altid er sort/Hvidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.