Tak for jeres svar. Det er virkelig dejligt at få forskellige synsvinkler. Jeg har flere gange spurgt ham om hvordan det kan være at de kontakter ham. Netop fordi det undrer mig at de ikke skriver noget, som kunne antyde at de forsøge at reklamere. Hvis beskederne nærmere havde lydt på fx:" Hej søde, jeg er en ung smuk blondine og jeg vil hellere end gerne gøre dig glad" havde jeg nok selv tænkt at hun uopfordret søgte kunder og at han så " uheldigvis" blev udvalgt tilfældigt. Men igen hende Zenia bor tæt på os ud fra de oplysninger jeg fandt om hende. Hvis det var uopfordret ville det være ret utroligt hun havde fremskaffet hans nummer.. Han sagde til sidst at han har anmeldt det politiet fordi han mener det er chikane. Han fik fortalt at de ofte hører om sådanne situationer hvor folk kontaktes uopfordret. Jeg ved virkelig ikke om jeg skal tro på det. Jeg kan bare ikke få mig selv til at sige st jeg VIL se bevis på at det er anmeldt. Han har været mig utro engang før, men det blev stoppet fordi jeg opdagede det. Det blev opdaget ved at han var indlagt og i forbindelse med han var i bad på sygehuset sad jeg og ventede da flere beskeder tikkede ind. Beskederne der kunne han absolut ikke snyde sig fra da de handlede om planer om at de skulle bo sammen. Jeg var på daværende tidspunkt gravid, men var villig til at forlade ham. Da han blev konfronteret med det indvilligede han i at droppe al kontakt med hende og vi fik snakket en masse igennem. Alt gik fint indtil jeg så opdagede de her beskeder. Vi har en søn på 14 måneder og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Enten er han virkelig uheldig eller også så har han dummet sig. Igen. Jeg tænker at kun tiden kan afsløre om han er skyldig eller ej. Jeg vil i hvertfald iagttage ham nøje fremover.
Hrum..... 
ved godt at tanken/konsekvensen kan virke uoverskuelig, men tror du ikke at du netop skulle forlange at se den såkaldte anmeldelse... egentlig er jeg er af den overbevisning, at hvis man vælger at tilgive utroskab, så har man VALGT det, og man har valgt at komme videre i sit forhold... så er det ikke ok at bruge utroskaben som våben fremover....men jeg tror jeg ville sige, at eftersom det bare lyder så underligt det hele, og eftersom han har dummet sig tidligere, ja så må han bevise uskylden.... men det tror jeg ikke han kan, det gør mig ondt.
er det ikke bedre at vide ren besked? Bliver du hos ham hvis han har dummet sig igen?
kh Jannie- der tror at det med utroskab ikke altid er sort/Hvidt
Anmeld
Citér