Utroskab eller uheld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Her ville hans reaktion være svar hvis det var min kæreste. Jeg forventer decideret min kæreste ville sige "What the fuck?" dernæst grine, og for det 3. finde ud af hvordan han kan stoppe sådan nogle lorte SMS'er HVIS det er reklame.. For min hader reklamer og spam.

Men helt ærligt, det tror jeg ikke det er i dit tilfælde  Det lyder ikke som en reklame hvis der ikke er et link eller noget i.. Han har haft en samtale med Zenia eller en efterspørgsel..

Igen, var det forkert nummer ville jeg også forvente at kunne se på min kæreste det var forkert. 

Jeg tror desværre du har ret. Lod det ligge efter sidste gang fordi jeg tænkte at det nok bare var et uheldigt sammentræf. I går så jeg en anden besked fra et andet nr. Hvor en skrev:" i have clients all Night, sorry��". Det var simpelthen aå underligt. Hans telefon lå på sofaen da beskedne kom og han var ikke i stuen, men jeg nåede ikke at læse hele beskeden fordi den forsvandt  fra hans skærm på tlf.. og jeg har ikke koden. Han blev lettere irriteret da jeg spurgte ind til det. Jeg fortalte ham at det da ikke kan passe at samtlige af regionens prostituerede kontakter ham?! Uopfordret? Han blev vred og svarede han aldrig ville gå til prositurede.. det virker bare SÅ usansynligt de bare skriver ud af det blå.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg tror desværre du har ret. Lod det ligge efter sidste gang fordi jeg tænkte at det nok bare var et uheldigt sammentræf. I går så jeg en anden besked fra et andet nr. Hvor en skrev:" i have clients all Night, sorry��". Det var simpelthen aå underligt. Hans telefon lå på sofaen da beskedne kom og han var ikke i stuen, men jeg nåede ikke at læse hele beskeden fordi den forsvandt  fra hans skærm på tlf.. og jeg har ikke koden. Han blev lettere irriteret da jeg spurgte ind til det. Jeg fortalte ham at det da ikke kan passe at samtlige af regionens prostituerede kontakter ham?! Uopfordret? Han blev vred og svarede han aldrig ville gå til prositurede.. det virker bare SÅ usansynligt de bare skriver ud af det blå.

Jeg ved ikke om der er uheld eller ej, men tænker hvis han er utro, ville han så bare lade mobilen ligge fremme, plejer de ikke at have den på sig hele tiden?  

Fordi beskeden lyser jo skærmen op så alle der er i nærheden kan se den. Ikke smart hvis man er utro.. (Jo en rigtig dum utro) 

Er der andet end de to beskeder der hentyder til at der er noget?

Anmeld Citér

20. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Alle? Er det ikke kun to ? På en måned? 

Et tal forkert og du får sendt til en fremmed. 

Hvad med at sætte dig ned og få en snak med ham.. dint følelser 

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym

Det lyder lidt for tilfældigt at to telefon numre fra prostituerede kontakter ham inden for en månede. kal og at han bare bliver sur og gåri forsvar og egentligt ikke selv undersøger det virker også mistænkeligt . . Den eneste måde du kan finde ud ad om der er noget i det, er vel at tjekke hans teleselskab side og se hvem han smser til, selvom det er over grænsen, men man vilvel gerne finde ud af om ens mand benytter sig af prostituerede?? 

Anmeld Citér

21. juni 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Det lyder lidt for tilfældigt at to telefon numre fra prostituerede kontakter ham inden for en månede. kal og at han bare bliver sur og gåri forsvar og egentligt ikke selv undersøger det virker også mistænkeligt . . Den eneste måde du kan finde ud ad om der er noget i det, er vel at tjekke hans teleselskab side og se hvem han smser til, selvom det er over grænsen, men man vilvel gerne finde ud af om ens mand benytter sig af prostituerede?? 

Jeg synes også, at det lyder for mærkeligt, at han får to beskeder fra prostituerede på en måned ved en fejl. Og også den del med bare at blive vred og gå i forsvarsmode.

Hvis jeg var ham ville jeg nok også, hvis jeg var reel, få travlt med at undersøge hvorfor de her damer skriver til mig og så ellers få mig den "service" frabedt og eventuelt blokeret nogle numre. Måske endda helt skifte mit eget telefonnummer. Men jeg er så også lidt hys omkring det med at blive kontaktet af uønskede elementer.

Anmeld Citér

21. juni 2017

Anonym

Dette er ikke et tilfælde. En prostitueret "taster" ikke bare forkert. Hun svarer jo på den SMS hun modtager eller hvis han har forsøgt at ringe så trykker hun jo bare på nummeret og så vælger "skriv besked". En prostitueret sidder ikke og taster numre ind det kan du være forvisset om. 

Har du stadig nummeret på Zenia? I så fald ville jeg kræve af ham, at hvis han ikke havde noget at skjule, så skal han vise dig hans sms-oversigt inde ved hans teleselskab. Fx har han cbb, så skal han vise dig hans sendte sms'er så du kan se om han har skrevet til pågældende nummer. 

Det lugter langt væk, er jeg ked af at sige. 

Anmeld Citér

21. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Sorry to say - men efter besked nr. 2, så synes jeg ikke, at det lyder tilfældigt, men ja - det kan være rigtig svært at sige. Derfor er du nødt til at snakke med ham om det - og man kan ofte se det på reaktionen.

Anmeld Citér

22. juni 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg har prøvet præcis det samme,  det var fordi min ex-mand havde gået til prostituerede før han fandt sammen med mig.

Mange af de prostituerede er fx. fra polen og er 14 dage i danmark og 14 dage (hjemme) og når de så kommer til DK igen (for at arbejde) så skriver de rundt til "kundekredsen".

Min ex-mand blokerede bare nummeret for nu er han jo videre med mig... sådan er det, mange mænd indrømmer det ikke fordi de er flove over at have gået til prostitueret... og husk pigen har tavshedspligt eller hun er jo ikke pålagt det, men de mister jo hele deres kundekreds fundament, hvis de oplyser om deres kunder. Så du får ikke noget ud af at ringe til hende.

For min ex handlede det ikke om følelser, men fordi det var uforpligtende og så skulle han ikke forholde sig til følelser for det var han ikke parat til på daværende tidspunkt... så var det bare at få stillet et behov.

Siger ikke det er sådan det hænger sammen ved jer... men ja, det er min erfaring med sådan noget.

Anmeld Citér

22. juni 2017

Sprit25

Sorry den lugter også lidt i min optik. 

Har du konfronteret ham med SMS nummer 2

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvis jeg var din kæreste, så ville jeg da du fortalte om at den besked poppede op, straks have åbnet tlf for at se, hvad det handlede om, mens du kunne se med. Selvfølgelig kun, hvis jeg ikke havde gjort noget forkert.

Det lugter desværre, når han går i forsvarsposition

Den der ikke har noget at skjule, skjuler intet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.