Utroskab eller uheld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.256 visninger
31 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2017

Anonym trådstarter

Godaften. Skriver fordi jeg er meget i tvivl om jeg bør tro på min mand. Hans mobil lå ved sofaen da der pludselig kom en besked hvori der stod: Hej søde. Jeg er i byen indtil i morgen kl 10, knus zenia". Jeg blev helt forvirret fordi jeg ikke kender nogen der hedder Zenia og heller ikke kender det nummer der blev skrevet fra. Jeg Googlede så navnet og nummeret og frem kom en sex annonce... han påstår at han slet ikke ved hvem hun er. Men han har skjult nummer dvs hans nummer ligger ikke på fx krak og andre søgesider.. andre der har oplevet lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2017

klmf

Altså.... Jeg har engang fået nogle meget insisterende beskeder fra en eller anden dame, der troede jeg var hendes lørdagsknald Enten havde 'Allan' med vilje lagt det forkerte nummer eller også er de begge gået glip af en stor romance.

Ingen kan jo svare på det, det kommer kun an på om din mand er til at stole på. 

Anmeld Citér

24. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Godaften. Skriver fordi jeg er meget i tvivl om jeg bør tro på min mand. Hans mobil lå ved sofaen da der pludselig kom en besked hvori der stod: Hej søde. Jeg er i byen indtil i morgen kl 10, knus zenia". Jeg blev helt forvirret fordi jeg ikke kender nogen der hedder Zenia og heller ikke kender det nummer der blev skrevet fra. Jeg Googlede så navnet og nummeret og frem kom en sex annonce... han påstår at han slet ikke ved hvem hun er. Men han har skjult nummer dvs hans nummer ligger ikke på fx krak og andre søgesider.. andre der har oplevet lignende? 

Jeg har også oplevet som ovenstående hvor en pige sendte forkert med meget uartige billeder og tekst. 

Men hvis du er usikker så ring nummeret op og spørg hvem hun skulle have fat på. Siger hun din mands navn så har han et forklarings problem 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Aristocats

Altså, min gamle farfar har engang fået en SMS vedrørende noget stripper-tøj  Så sådan noget kan altså nogle gange ske. Det kan jo nemt være et tal i et nummer der er blevet tastet forkert og herved endt hos din mand i stedet. Mit nummer står heller ikke på krak eller lignende men jeg får også nogle gange forkerte opringninger. 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Anonym

Fra en der har prøvet det:

Flakker hans øjne/ vil han ikke kigge dig i øjnene, når du spørger ind til det?

Svarer han med spørgsmål eller lange sætninger?  Kan ikke svare ja eller nej?

Har han gået mere op i sit udseende for nyligt?

Har han vogtet over sin tlf for nyligt?

Hvis ja, så bliv ved at spørge til han kan svare: Nej jeg har ikke lavet noget med andre damer mens han kigger dig i øjnene og siger her er min tlf bare kig al det du vil...

Anmeld Citér

24. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville helt sikkert lade tvivlen komme ham til gode.

Jeg har prøvet at få tosset sms'er og kender også flere der har prøvet det. Det er jo kun et tal, der ska tastes forkert!! Vh Stine 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har prøvet for nogle år siden at være den der lavede tastefejlen.

Jeg kan ikke længere huske om jeg havde ringet eller skrevet først, men damen ringede i hvert fald til mig og krævede at vide hvor jeg havde hendes nummer fra, for hun havde hemmeligt nummer. Jeg kan huske det fordi hun fik det til at lyde som om man ikke kunne taste nummeret ved en fejl.

Anmeld Citér

25. maj 2017

NupaSofia

Jeg ville vælge løsningen med at skrive /ringe til damen og høre, hvem hun skulle have fat i. På den måde undgår du at lave en storm i et glas Vand, hvis det bare er et uheld, men du undgår også at være naiv, hvis det skulle vise sig at være utroskab. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Ena

Anonym skriver:

Jeg har skjult nummer, og får alligevel alt muligt både på sms og opkald. Mest store summer penge, hvis jeg bare lige sender kontooplysninger. Men fik også engang en sms, hvor der blev takket for en dejlig nat, som kunne gentages, hvis jeg overførte nogle dollars. Der foregår altså det mærkeligste og nogle gange er det ret overbevisende. Hvis du ellers har tillid til din mand og I har det godt, ville jeg ikke gøre mere ved det. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Bananaalice

Her ville hans reaktion være svar hvis det var min kæreste. Jeg forventer decideret min kæreste ville sige "What the fuck?" dernæst grine, og for det 3. finde ud af hvordan han kan stoppe sådan nogle lorte SMS'er HVIS det er reklame.. For min hader reklamer og spam.

Men helt ærligt, det tror jeg ikke det er i dit tilfælde  Det lyder ikke som en reklame hvis der ikke er et link eller noget i.. Han har haft en samtale med Zenia eller en efterspørgsel..

Igen, var det forkert nummer ville jeg også forvente at kunne se på min kæreste det var forkert. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.