Puha det lyder til du har rigtig mange ting at bumle med og du lige nu reagerer kraftigt.
Jeg tror det er super vigtigt, du får delt tingene op. Du/I har en økonomi der ikke hænger sammen blandt andet pga sagen om tabt arbejdsfortjeneste - jeg er udemærket klar over sådan en ansøgning kan tage tid. Ring op, pres lidt på, hvor langt er I? Vi hae brug for en afklaring. Her er det måske også godt med et møde med en bisidder, men så er fokus kun på børnene og den tabte arbejdsfortjeneste
Så er der din rolle i systemet, det lyder til I allerede har tilknyttet en rådgiver. Hvad siger den rådgiver? Er det muligt med mere rådgivning, aflastning osv. For booket et møde uden for møde rækken, tag en bisidder med (man kan også søge efter en hjælper hvis ikke der er en i din nærhed, kender fx en socialrådgiver der har valgt at hjælpe og ved der er andre), ved også i næstehjælpere er der fundet bisiddere. Nævn aflastning igen, lyder til et åndehul ville gøre godt.
så er der din historie med lægerne. Du har af der af h.... til, ingen af os her inde kan sige noget som helst om diagnoser mm. Men vi kan sige, du hænger ikke sammen og ligegyldigt hvad grunden er så er psykolog et fantastisk middel til at få luft, til st få gode råd, til at finde en eller flere rødder i forhold til ens udfordringer. Og jo måske har dj ADHD, måske har du stress, måske har du angst, måske har du en sammenblanding af det hele. Luk op og sig; jeg prøver for mit mål er st få det godt igen, kunne kende mig selv igen og nu gpr eg ind i det med åbne øjne og ører. Du har sikkert gået nogle knæk i systemet, men systemet er stort og som udgangspunkt vil de dig det godt, så prøv st vær åben, tag imod en psykolog samtale, vent på medicin hvis du helst vil det, men vær åben for du skal finde dine ben igen for at kunne hjælpe dine børn.
Anmeld
Citér