Det lige hvad jeg har.. det blir et langt indlæg. Men håber nogle vil læse det!!
Lidt for historie, jeg er 'fanget' i det kommunale system.. jeg har to børn med autisme og ADHD , og INTET hjælp at hente, min social rådgiver kan man få fat i en gang om året nærmest, altså når vi har en.. og pt venter jeg på afgørelse på tabt arbejds fortjeneste, så vi er også ramt økonomisk pt..
min social rådgiver i ungeenheden har sendt mig til samtaler hos en psykolog som også har henvist mig til lægen. Vi har et stort lægehus med mange læger så man kommer sjældent ind til den samme.. jeg har været til 4 samtaler ved 4 læger.
Første læge mente jeg havde depression, anden læge mente jeg havde angst
og tredje læge gav gode råd. Idag var jeg ved 4 læge som ville henvise mig til psykiatrisk - med henblik på om jeg havde ADHD!
Jeg har IKKE ADHD.. hun mente desuden jeg havde noget angst og stress.
jeg ved ikke hvad jeg skal gå ud fra, jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på.. hun har i sammenråd med psykologen råddet kraftigt med sertralin (staves) og det har jeg IKKE lyst til.. egentlig ser jeg slet ikke grund til psykolog osv, der ligger mit problem jo ikke..
men det stresser min krop.. mit overskud er helt væk, min krop skriger!! Jeg har hovedpine 24/7, ondt i maven, hjertebanken af pommers til, og jeg kan INTET huske længere (min psykolog og lægen ringer og minder mig pp aftalerne for ellers glemmer jeg det) , vores hjem sejler, og tankemyldre hele tiden.. Det kan komme bagpå mig kl 16 hver dag at vi skal have aftensmad.. og det piner mig virkelig efterhånden.. jeg har forsøgt at forklare både rådgiveren i ungeenheden og lægen problemet - men jeg blir misforstået fuldstædibg og det frustrere mig og gør mig ked af det.. jeg har ingen netværk mere.. mine forældre er ude af mit liv, og mine venskaber får jeg ødelagt på stribe
jeg ville virkelig ønske at systemet tilgodeså børn OG forældre!!!
Jeg ville ikke noget særligt med dette indlæg, men havde brug for luft! Jeg håber nogle er nået her til, og måske nogle har et eller andet råd man kan bruge ?