Jeg har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Sådan noget svineri. Man skal da have en grund! Hader de danske systemer!

rigtig god ide at prøve at få din bror med. Du bliver ihvertfald nødt til at få hjælp. For som der siges. Så har du kraftige stresssymptomer og det kan udvikle sig til ptsd og det kommer man altså ikke bare lige ud af.

ønsker dig alt held og lykke og håber inderligt at du og dine børn snart bliver lyttet til. 

Ja, det gør jeg så.. det er jeg sikker på han gerne vil hjælpe med.. han ved det jo godt. Og han er den eneste jeg har nær det hele vælter .. 

nej, det har jeg ikke - men det godt nok ikke nemt når det hele blir misforstået.. jeg hylede hele vejen hjem fra lægen idag.. ADHD amen helt ærlig!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Årh troede aldrig jeg sku sige degnen hold op det er dejligt andre er i samme båd! Uden det skal misforståes!! Hvad gør du for at holde modet oppe?? Mit er helt væk, min gejst er forsvundet 

Jeg har mistet modet , jeg er fuldstændig nede og ligge . Aner ikke hvad vi stiller op er grædefærdig . Så kan desværre ikke komme med gode råd, bare et forsigtig - du er ikke alene. Er dybt rystet i min grundvold over, hvad vi bliver budt fra systemets side.

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det gør jeg så.. det er jeg sikker på han gerne vil hjælpe med.. han ved det jo godt. Og han er den eneste jeg har nær det hele vælter .. 

nej, det har jeg ikke - men det godt nok ikke nemt når det hele blir misforstået.. jeg hylede hele vejen hjem fra lægen idag.. ADHD amen helt ærlig!! 

Vi har været igennem systemet pga vores barn. Aldrig har jeg følt mig så misforstået . Føler slet ikke vi bliver lyttet på, alt bliver vendt og misforstået . 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har mistet modet , jeg er fuldstændig nede og ligge . Aner ikke hvad vi stiller op er grædefærdig . Så kan desværre ikke komme med gode råd, bare et forsigtig - du er ikke alene. Er dybt rystet i min grundvold over, hvad vi bliver budt fra systemets side.

Ja så Er vi havnet samme sted ��.. 

du er mere end velkommen til at skrive privat så kan vi måske hjælpe hinanden igennen!! 

Bom bom, du skriver så også anonymt.. lige en mindre detalje jeg overså  øv havde ellers været så godt! 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har været igennem systemet pga vores barn. Aldrig har jeg følt mig så misforstået . Føler slet ikke vi bliver lyttet på, alt bliver vendt og misforstået . 

Helt vildt!! Ganske traumatiserende 

Anmeld Citér

23. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Godt du har din bror og at han støtter dig. 

Har han evt ikk mulighed for at tage ungerne nogle timer nogle gange om ugen? Evt komme pg hjælpe med madlavning, oprydning eller bare tage dem med en tur på legepladsen så du kan få lidt ro?

Hoved/mavepine, hjertebanken, hukommelsessvigt, overskudsmangel. Det er de klassiske stresssymptomer. Siger det ikke for at gøre dig ked af det. På ingen måde. For det er slet ikke underligt at du har det sådan med det system vi har i Danmark der har det med at feje folk væk. Men lov mig du får noget prof hjælp. 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja så Er vi havnet samme sted ��.. 

du er mere end velkommen til at skrive privat så kan vi måske hjælpe hinanden igennen!! 

Bom bom, du skriver så også anonymt.. lige en mindre detalje jeg overså  øv havde ellers været så godt! 

Ja tør ikke andet alt herinde ligger jo offentlig . 

Anmeld Citér

23. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det lyder virkelig heller ik til at du har det nemt lige nu. Men tænker at lægen måske har ret i at noget medecin ku hjælpe dig, med at få lidt ro, på det du kalder tankemuller!!

Som en anden også foreslår, så tag en bisidder med til møder, som ka hjælpe dig/jer med at få fremlagt de ting i tumler med.

Du nævner selv din bror, han ku måske tage med som bisidder!

I forhold til dine venskaber, så vær ærlig og fortæl dem, at du har det svært lige nu, og at du faktisk er i livskrise. Måske de ik har forstået hvor hårdt du har det?

Forklar dem, at det ik er fordi du ik vil dem, men at overskuddet bare er helt væk lige nu. Du ku også be en veninde om at tage med sim bisidder.

I hvert fald får du lige et kram herfra! Vh Stine 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Abracadabra

AnoMom skriver:

Har han evt ikk mulighed for at tage ungerne nogle timer nogle gange om ugen? Evt komme pg hjælpe med madlavning, oprydning eller bare tage dem med en tur på legepladsen så du kan få lidt ro?

Hoved/mavepine, hjertebanken, hukommelsessvigt, overskudsmangel. Det er de klassiske stresssymptomer. Siger det ikke for at gøre dig ked af det. På ingen måde. For det er slet ikke underligt at du har det sådan med det system vi har i Danmark der har det med at feje folk væk. Men lov mig du får noget prof hjælp. 

Helt off topic: Men hvad mener du med 'det system vi har i Danmark'? Tror du, at forholdene er bedre i Rusland? I Venezuela? Kina? 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jo og det gør han også.. han er helt fantastisk. Men føles bare så forkert at han skal tage det ansvar  

jeg kæmper en kamp, og er ved læge/psykolog hver uge - men det hjælper jo intet.. tvært i mod.. og fire læger har fire meninger.. aner ikke hvilken en af dem der er mest rigtig ..   jeg har mistet min egen fatning, og selvkontrol.. jeg kan ikke kende mig selv.. jeg er i tvivl om mine egne evner konstant 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.