Det betyder langt mere end hvad godt er... nu har jeg været på datingmarkedet for ikke ret længe siden og folk bliver decidere valgt fra ogs deres stillinger. Jeg valgte st holde min anonym da jeg ikke er højt uddannet men erhvervsuddannet og det tror jeg egentlig var klogt, ellers var der en del der kørte direkte udenom. Det kunne jeg også se i byen fx. Hvis jeg mødte en fyr der spurgte til mit fag, kunne jeg sagtens forvente at han ligeså stille listede af bagefter. Det var fandme ligeså slemt som at sige man har børn 
en jeg datede der er akademisk uddannet, valgte mig fra som fast kæreste pga mit uddannelses niveau. Han har aldrig sagt det direkte, men jeg er ikke i tvivl. Vi er stadig gode venner og taler meget sammen - vi fungerede i det hele taget ret godt sammen fra start. Men, nu kan jeg høre når han dater nogen, at han altid lige pointerer at hun er akademiker - så derfor har de noget til fælles (også selvom de er uddannet noget vidt forskelligt).. det er ret grimt egentlig.. men sandt.
jeg har nok også selv mine fordomme, især efter den der datingperiode er der nogen ting der går igen for specifikke fag.. men jeg forsøger virkelig at holde det nede! Jeg er selv langt fra stereotypen af mit fag, så jeg VED at man skal passe på med fordommene!
Anmeld
Citér