barn med stort temperament

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2017

Mullemee

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes ikke, det er korrekt, at alle mener, deres måde er den eneste rigtige. Mange mener, at én særlig måde er totalt no-go - det finder jeg bestemt værd at drøfte: Må man lade et barn blive hjemme fra ferie som straf? Det indgik også i TS' overvejelser, så det er jo ikke off-topic. Hvis jeg ikke på et debatforum om børn kan argumentere for min holdning fra flere vinkler og i flere indlæg, så er der ikke et debatforum. Så kunne vi holde os til rene afstemninger - go eller no-go? 

I det konkrete tilfælde har debatten mundet ud i, at en af debattørerne vil vende tilbage med litterært belæg for sin holdning. Det er i mine øjne udvikling, der kvalificerer en debat. Derimod synes jeg ikke, at tendensen til, at andre kommer på banen og siger "Stop nu!" er særligt relevant - og i den sidstte ende må det være en opgave for moderatorerne. 

Jeg tror, vi kun kan blive enige om ikke at være enige og jeg stopper nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2017

Bananaalice

Ønsker man et emne debatteret er man velkommen til at lave en ny debat der kunne hedde "ville du lade dit temperamentsfulde barn blive hjemme fra ferie?", for så er det jo udelukkende holdninger man er ude efter, og så får man langt flere holdninger hvis det er så interessant at man skal gå lidt off-topic i forhold til trådstarters problem. 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Bananaalice skriver:

Ønsker man et emne debatteret er man velkommen til at lave en ny debat der kunne hedde "ville du lade dit temperamentsfulde barn blive hjemme fra ferie?", for så er det jo udelukkende holdninger man er ude efter, og så får man langt flere holdninger hvis det er så interessant at man skal gå lidt off-topic i forhold til trådstarters problem. 

Det er da ikke off-topic, når TS lader det indgå i sine overvejelser. Og så synes jeg altså, vi skal lade moderatorerne - hvoraf én deltager aktivt i debatten her - om at afgøre, om og hvordan, debatterne "må" udvikle sig. Det er deres opgave. Jeg synes, der kommer mange indlæg om dette emne - altså debat om debatten - p.t. Dét kunne man oprette en særskilt tråd om, hvis behovet synes stort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.