JEG råber om hjælp!!!! 
Jeg/vi som familie kan snart ikke mere!!
sagen er den at vi har en 5 årig dreng, en 5 årig med en vanvittigt temperament, og jeg er fuldkommen på bar bund hvad jeg snart skal gøre ved ham!
Han kan springe i luften når som helst og over hvad som helst!
Kommer her med nogle eksempler:
1: Mor og A er ude og køre med storebror B på 7 år.
Vi skal ud og finde nye sandaler. B finder hurtigt et par og går stolt med dem. A havde glædet sig til nye sandaler, men da det kommer til at prøve nogen, nægter han! han siger hårdt NEJ og begynder så at drille storebror B meget.
Mor bliver lettere sur og advare A om at fortsætte drillerierne.
A fortsætter og begynder så at spytte efter storebror, samt går fra mor på gaden, råber og siger dumme mor.
Siger til A at fredagsslik bliver inddraget hvis ikke han stopper NU!
A lover at opføre sig pænt. de næste timer går nogenlunde fint, indtil vi rammer sengetid, A går op i en spids og nægter ALT! og råber alle skældsord han kan: lortemor, dumme mor, jeg smadre dig, jeg hader dig,. osv osv . 
ender med at far må overtage og sige at han SKAL gå i seng! drengen raser med høje lyde og vrisser, men går i seng.
2: Idag.
A har drillet hans yngre søskende med ALT! det kolominere da mor skal ud og slå græs, børnene går med.
Lillebror C går rundt med en legegræsmaskine da A beslutter sig for at tage den fra ham. Lillebror C er kun 21 måneder, så han blver selvf ked af det, og forstår ikke hvorfor A tager den,. jeg siger han skal aflevere den tilbage, A bliver gal, går mod lillebror C, kaster den på ham, så C falder, og går derefter hen til ham og råber, JEG SMADRE DIG! hvor han så sparker lillebror
jeg flyver mod ham, hvor han bare råber nja nja du kan ikke fange mig! mens han griner !!
jeg får fat i ham, og han bliver sendt på værelset! hvor han så går i selvdistruktion! ALT på værelset kaster han med på døren, mens han råber og skriger alle de skældsord han kan mod mig 
jeg er fuldkommen knækket på min rygrad og i mit hjerte!!
Børnehaven er med ind over og siger det jo nok bare er en fase, men den fase har varet i over 1 år! samt han bliver nærmere kun værre
HVAD SKAL VI GØRE!???
vi står med en sommerferie som vi skal på, som vi virkelig overvejer at sige han ikke kan komme med på! for vi er SÅ nervøse for hans udbrud skal ske alle steder. i lufthavnen! når vi skal ud og gå! når vi skal ud og se noget osv osv. han kan få et flip over alt og ingenting! og jeg ved ikke om jeg personligt orker en hel uge i et eller andet fremmedet land med en dreng vi kan risikere springer i luften, samt hans søskende skal lide under hans temperament !!
skal siges der går ikke EN dag hvor vi ikke har kontroverser! nogle dage flere end andre,. men vi har altid kampe med ham 
vi har selvf været ned på jorden med ham og spurgt hvorfor? og om han er ked af noget herhjemme osv . men han siger endt ingenting, eller også siger han at det er hans hjerne der bliver vred
suk..