Anonym skriver:
Tror jeg har formuleret mig lidt forkert. Problemet er ikke at jeg er afhængig af ham eller om jeg kan tag et tog. Altså jeg er ligeglad med om jeg må køre i bilen så langt og kan godt klar mig selv. Har lige taget kørekort så har alligevel ikke lyst til at køre så langt endnu. Den det er ikke det der er problemet som sagt. Det er fordi føler ikke at jeg kan stole på når han siger okay og så regner man med at det er et ja til at han godt ville ned til min mor. 2 dage efter siger han at han ikke sagde ja. Det svarer jo til at han siger at at hans mor kommer lørdag og jeg siger okay, 2 dage siger jeg at hun ikke skal komme for jeg har jo aldrig sagt ja.
Som du nok har opdaget skal man passe på med hvad man siger herinde 
Træls at du troede i havde en aftale mår han tydeligvis mente det modsatte. Sådan er det bare nogle gange. Vi ryger også ind i diskussioner fordi vi mistolker eller misforstår hinanden. Det tror jeg alle gør. Vi er altså gode foældre alligevel 
Men jeg ville nok sparke lidt til ham derhjemme og få ham til at forstå at han også må give sig lidt en gang imellem
Men for at svare på dit spørgsmål:
Jeg havde bækkenløsning og dårlig ryg så lå de sidste uger mest i sengen. Men jeg tog også på familie besøg og nød den sidste tid inden baby, ja og så var vi på kreta da jeg var 20 uger henne. Det var lækkert
Synes du skal hoppe på toget og besøge din mor da det ikke er lige så nemt med en lille en
Anmeld
Citér