Anonym skriver:
Har en disksution med kæresen om at jeg rigtig gerne ville ned til min mor på campingpladsen her i weekenden inden termin til juni. Der er 40 min. fra hvor vi bor men han gider ikke fordi det ikke er ferie endnu ( han har altså fri fredag, lørdag og søndag) og fordi det bliver lidt dårligt vejr og så gider han bare ikke køre så langt for at sidde på en campingplads i dårligt vejr. Ja min mor havde faktisk spurgt i lørdags hvor det var godt vejr, men der skulle vi ind til hans bror hvor vi også lige skulle ned og se på noget bil noget, altså kan godt li' biler men efter at ha' stået op i 4 timer er er det ikke sjovt som gravid.
På vej hjem fra hans bror fortalte jeg ham at min mor havde sagt vi bare kunne kommer og besøge dem i weekend(altså i lørdags), men havde sagt at vi skulle noget(op til hans bror), han siger så at vi kan da dag bare tag ned til dem i morgen (altså i søndags) hvor jeg siger at hun ikke kan i morgen. Men havde aftalt med hende næste weekend hvis det var han havde lyst nu når han alligevel havde fri fredag også.
Okay svare han. Og jeg tænker at det betyder vel at han godt vil..
Men her i dag da jeg sagde at jeg glædet mig til at skulle der ned, var han slet ikke med på hvad jeg snakket om og det gad han sgu ikke i lorte vejr, og han gad sgu ikke køre så langt.
Næste weekend kan han ikke der skal han til firma fest og på druk med dem.
Jeg ville jo bare gerne opleve lidt inden jeg skal føde og havde sådan glædet mig, og nej kan ikke bare selv køre for han ville ikke have jeg køre så lang i hans bil.
Er så ked af det lige nu og føler han bare tænker på sig selv.
Hvad lavede i den sidste tide om til fødselen udover at "bygge rede" .
Så du kan kun lavet noget, hvis han vil og kan køre dig?
Tag bussen eller toget, og så kan din mor vel hente dig.
Eller find en anden at tage derned med.
Jeg forstår godt at han ikke gider at sidde i møgvejr(men det er jo ikke sikkert det rammer hvor den ligger).
Ja, han tænker kun på sig selv, men jeg synes du er lidt for afhængig af ham til at besøge din egen mor...
Og hvorfor er det så vigtigt at opleve noget, bare fordi du skal føde snart?? Kan hun ikke besøge dig?
Prøv at lad vær med at vær så afhænigig af ham, tænk ud af boksen.