Anbefal en bog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

TbCp

Jeg har læst SÅ mange bøger, men når nu jeg sidder og tænker over det kan jeg jo ikke rigtig komme i tanke om nogen.

"Mænd der hader kvinder" er kanon god!
Og nu er jeg igang med "Pigen der legede med ilden". Den kan også anbefales.

Krimien "Kulde ind i marven" kunne jeg bare ikke lægge fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

TbCp

Jeg har læst SÅ mange bøger, men når nu jeg sidder og tænker over det kan jeg jo ikke rigtig komme i tanke om nogen.

"Mænd der hader kvinder" er kanon god!
Og nu er jeg igang med "Pigen der legede med ilden". Den kan også anbefales.

Krimien "Kulde ind i marven" kunne jeg bare ikke lægge fra mig.

Anmeld

29. oktober 2009

Stineve

Tusinde tak for alle jeres svar... skal på biblioteket i morgen hvor jeg skal hente p.s i love you samt sara blædels "hævnens gudinde"..  så måske jeg skal kigge efter lidt flere...

Anmeld

30. oktober 2009

Ansemusen

Jordens Søjler er en FANTASTISK bog!!!! Den lyder kedelig når man forklarer om den, men jeg lyttede til min veninde, der anbefalede den, og jeg var som tryllebundet!!

Sheilas Historie er også en rigtig dejlig bog! Den rørte mig dybt kan jeg huske

Et mishandlet barn af David Pelzer er også sindssygt god! Den mest barske bog jeg i mit liv har læst! Man får kvalme, tuder osv. Men det er en sand historie og derfor værd at læse, synes jeg! Og så er den også virkelig livsbekræftende! Mere stærk dreng skal man lede længe efter!!

Anmeld

30. oktober 2009

Ansemusen

TbCp skriver:

Et mishandlet barn.... er det ikke den der er en serie på 3? og så er der vist noget med at lillebroderen også har skrevet en om sine oplevelser.
Jeps jeg er også en sucker for virkelighedens verden

Jeg vidste ikke af broderen også havde skrevet en. Nogen der ved hvad den hedder? Kunne nemlig godt tænke mig at læse historien fra en andens synspunkt, da det jo mest er Dave der bliver mishandlet!

Anmeld

30. oktober 2009

Stineve

Ansemusen skriver:

Jeg vidste ikke af broderen også havde skrevet en. Nogen der ved hvad den hedder? Kunne nemlig godt tænke mig at læse historien fra en andens synspunkt, da det jo mest er Dave der bliver mishandlet!

Ja, også har dave vidst selv skrvet en bog mere... kunne rigtig godt tænke mig at læse alle tre... har også læst den første.... frygtelig historie!..

Anmeld

30. oktober 2009

TbCp

Ansemusen skriver:

Nu har jeg lige surfet lidt

Og der er jo altså de tre i serien af Dave Pelzer

Et mishandlet barn
Den fortabte dreng
Mit liv

Broderen som hedder Richard Pelzer har skrevet Rædslernes hus

Anmeld

31. oktober 2009

mariamiss6

Mor.sander skriver:

Hmm, er der mon forskel på de forskellige Kviklyer ? For her har de haft dem jævnligt og flere forskellige titler

Hmmm måske, man ved aldrig.... kan også bare være at de fra coop danmark mente bøgerne ville sælge bedre i din kvickly, og derfor har de fået det gode udvalg.... hehe

Anmeld

31. oktober 2009

mariamiss6

TbCp skriver:

Et mishandlet barn.... er det ikke den der er en serie på 3? og så er der vist noget med at lillebroderen også har skrevet en om sine oplevelser.
Jeps jeg er også en sucker for virkelighedens verden

Jo david peltzer, er den ene af dem, mener jeg.... kan ikke ligehuske den andens navn, men det e rjo også peltzer, måske mike

Anmeld

31. oktober 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

Jo david peltzer, er den ene af dem, mener jeg.... kan ikke ligehuske den andens navn, men det e rjo også peltzer, måske mike

Richard Peltzer
se mit svar lidt længere oppe til Ansemusen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.