Anbefal en bog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.007 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Stineve

Jeg elsker at læse gode bøger.... har læst mange, men i har sikkert nogle gode anbefalinger.... - så kom med dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mariamiss6

Virkelighedens verden:
Luc et ønskebarn - om en dame der ikke kan blive gravid, og kusinen tilbyder at bære barnet for hende...
sheilas historie - om et mishandlet barn, og hendes lærer toey hayden som har skrevet den.
ud af mørket - også torey hayden, om 3 forskellige mennesker, 1 dame og 1 dreng der ikke taler, og 1 piger der har oplevet forfærdelige ting og er blevet problembarnet....
et mishandlet barn - tja overskriften siger vel sig selv, det er en forfærdelig historie.

Ja jeg kunne blive ved, virkelighedens verden er fantastisk gribende historier, og jeg elsker den serie...... Jeg har læst et par stykker af dem nu, og ønsker mig altid flere..... Jeg har så svært ved at lægge dem fra mig igen...

Anmeld

8. oktober 2009

Maise

Stineve skriver:

Jeg elsker at læse gode bøger.... har læst mange, men i har sikkert nogle gode anbefalinger.... - så kom med dem!

Jordens Søjler - den bedste bog jeg nogensinde har læst.

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Tak for anbefalingerne...

jeg er også selv helt syg med bøger fra virkelighedens verden...

Anmeld

8. oktober 2009

wamse

P.S I love you, er også en super god bog.

Anmeld

8. oktober 2009

Tullebobs

Vil gerne anbefale bøgerne "Michael Laudrups tænder" & 2éren "CharlieHotelOscarKilo" af Maise Njor og Camilla Stockmann. Det er kloge, sjove og eftertænksomme kvinder, der siger tingene som de er...

Trine

Anmeld

28. oktober 2009

Nybagt mor

Er man gravid er "Lykken findes" af Isabella Miehe Renard bare helt fantastisk. Græd og grinede mig hele vejen igennem den

Anmeld

28. oktober 2009

oo

aj men man skulle jo være en skarnslitterat, hvis man ikke følger denne opfordring

jeg blir jo nødt til at anbefale "The Mill on the Floss" af George Eliot (faktisk en kvindelig forfatter ved navn Mary Ann Evans). Jeg er ved at færdiggøre min bachelor om netop dette fremragende værk, og jeg syntes da ikke andre skal snydes for en rigtig god og ikke mindst vigtig historie! Middlemarch af samme forfatter er også virkelig fremragende!

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Virkelighedens verden:
Luc et ønskebarn - om en dame der ikke kan blive gravid, og kusinen tilbyder at bære barnet for hende...
sheilas historie - om et mishandlet barn, og hendes lærer toey hayden som har skrevet den.
ud af mørket - også torey hayden, om 3 forskellige mennesker, 1 dame og 1 dreng der ikke taler, og 1 piger der har oplevet forfærdelige ting og er blevet problembarnet....
et mishandlet barn - tja overskriften siger vel sig selv, det er en forfærdelig historie.

Ja jeg kunne blive ved, virkelighedens verden er fantastisk gribende historier, og jeg elsker den serie...... Jeg har læst et par stykker af dem nu, og ønsker mig altid flere..... Jeg har så svært ved at lægge dem fra mig igen...

Kan kun give dig ret... Elsker denne slags bøger...

Anmeld

28. oktober 2009

Miamaja

Stineve skriver:

Tak for anbefalingerne...

jeg er også selv helt syg med bøger fra virkelighedens verden...

Det er jeg ogsaa. Jeg har laest mange super fantastiske biografier og historier men den bedste af dem alle, som jeg vil klart anbefale dig (og andre) at laese er Jesus LandJesus Land by Julia Scheeres . http://www.juliascheeres.com/ Husk at klikke paa traileren. den giver et godt indblik i bogen.

Sand og dybt fantastisk historie. Det er en af dem som bliver en del af en naar man har laest den og man kan ikke laegge den vaek eller taenke paa andet for man har laest den faerdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.