Anbefal en bog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Vidunderligeunger

mariamiss6 skriver:

Virkelighedens verden:
Luc et ønskebarn - om en dame der ikke kan blive gravid, og kusinen tilbyder at bære barnet for hende...
sheilas historie - om et mishandlet barn, og hendes lærer toey hayden som har skrevet den.
ud af mørket - også torey hayden, om 3 forskellige mennesker, 1 dame og 1 dreng der ikke taler, og 1 piger der har oplevet forfærdelige ting og er blevet problembarnet....
et mishandlet barn - tja overskriften siger vel sig selv, det er en forfærdelig historie.

Ja jeg kunne blive ved, virkelighedens verden er fantastisk gribende historier, og jeg elsker den serie...... Jeg har læst et par stykker af dem nu, og ønsker mig altid flere..... Jeg har så svært ved at lægge dem fra mig igen...

har du læst - den sidste gave??

om en far der ligger en bombe i en taske til sin lille søns fødselsdag og....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

mariamiss6

BlyViol skriver:

nej den har jeg ikke læst, jeg har desværre aldrig råd til de bøger, og jeg er super dårlig til at gå på biblioteket, så det er længe siden jeg sidst har læst en af dem

Anmeld

28. oktober 2009

Vidunderligeunger

mariamiss6 skriver:

nej den har jeg ikke læst, jeg har desværre aldrig råd til de bøger, og jeg er super dårlig til at gå på biblioteket, så det er længe siden jeg sidst har læst en af dem

kan du SÅ komme på bibberen!

hvis min lille lor... by har en der kan bruges har din også

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6

BlyViol skriver:

kan du SÅ komme på bibberen!

hvis min lille lor... by har en der kan bruges har din også

hehe garanteret, jeg får bare aldrig nosset mig derned hehe... og jeg ved jeg aldrig får afleveret skidtet til tiden...

Anmeld

28. oktober 2009

Mor.sander

mariamiss6 skriver:

hehe garanteret, jeg får bare aldrig nosset mig derned hehe... og jeg ved jeg aldrig får afleveret skidtet til tiden...

man kan tit få virkelighedens verden bøger ned til 30 kr. i kvikly  også nogen gange i netto!

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6

Mor.sander skriver:

man kan tit få virkelighedens verden bøger ned til 30 kr. i kvikly  også nogen gange i netto!

hmmm har kun set dem 1 gang i kvickly og der havde de kun 3 at vælge mellem, 1 jeg havde læst, 1 jeg ikke gad at læse, og den sidste ´kan jeg ikke huske

Anmeld

28. oktober 2009

Mor.sander

mariamiss6 skriver:

hmmm har kun set dem 1 gang i kvickly og der havde de kun 3 at vælge mellem, 1 jeg havde læst, 1 jeg ikke gad at læse, og den sidste ´kan jeg ikke huske

Hmm, er der mon forskel på de forskellige Kviklyer ? For her har de haft dem jævnligt og flere forskellige titler

Anmeld

29. oktober 2009

Sees

ELSKER "Virkelighedens verden" bøgerne .. Der er virkelig mange gode bøger imellem .. De får en til at se tingene på en hel anden måde.

Men er du gravid, eller tænker på at blive det, vil jeg forslå "Hvor lagde jeg babyen".
Super god bog, der bare MÅ læses. Jeg har læst den 2 gange
Og så er den skrevet af rapperen Jooks', kone.

Anmeld

29. oktober 2009

TbCp

mariamiss6 skriver:

Virkelighedens verden:
Luc et ønskebarn - om en dame der ikke kan blive gravid, og kusinen tilbyder at bære barnet for hende...
sheilas historie - om et mishandlet barn, og hendes lærer toey hayden som har skrevet den.
ud af mørket - også torey hayden, om 3 forskellige mennesker, 1 dame og 1 dreng der ikke taler, og 1 piger der har oplevet forfærdelige ting og er blevet problembarnet....
et mishandlet barn - tja overskriften siger vel sig selv, det er en forfærdelig historie.

Ja jeg kunne blive ved, virkelighedens verden er fantastisk gribende historier, og jeg elsker den serie...... Jeg har læst et par stykker af dem nu, og ønsker mig altid flere..... Jeg har så svært ved at lægge dem fra mig igen...

Et mishandlet barn.... er det ikke den der er en serie på 3? og så er der vist noget med at lillebroderen også har skrevet en om sine oplevelser.
Jeps jeg er også en sucker for virkelighedens verden

Anmeld

29. oktober 2009

TbCp

BlyViol skriver:

Åhh den er forfærdelig. Vrælede hele vejen igennem.
Jeg kender nogle af de implicerede det gør det ikke bedre :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.