Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kan man blive rask fra angst ? Min læge siger man altid vil have det 

puha, tre slags, det lyder voldsomt.. jeg tør slet ikke tage bare en ..

hpber du har det bedre idag 

Jeg ved ikke om man kan blive rask i nogrn situationer kan jeg stadig få angst men jeg har lært hvordan jeg tackler det så det ikke bliver slemt igen så derfor har jeg ikke behov for medicin mod det. Men da jeg startede med at have angst der kunne jeg næsten ikke handle og tage bussen osv. 

Selvom jeg få 3 forskellige medicin så kan jeg stadig have det svært for pillerne helbreder jo ikke en, men da jeg fik den 3 slags kunne jeg ingen ting og var tæt på at blive indlagt osv. Så de hjælper lidt men det kræver jo stadig at man arbejdet med dig selv for at få det godt og det er jeg i gang med at få hjælp til også. Men måske få jeg også noget helt forkert medicin da jeg måske lider af noget psykisk sygdom (jeg er igang med at blive udret) og ikke depression.

Men jeg tænker at hvis du stå for alt rengøring børn og alt så kunne det være din mand skulle arbejde mindre og tage lidt over for ellers tror jeg det bliver svært for dig at få overskud til at arbejde med det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om man kan blive rask i nogrn situationer kan jeg stadig få angst men jeg har lært hvordan jeg tackler det så det ikke bliver slemt igen så derfor har jeg ikke behov for medicin mod det. Men da jeg startede med at have angst der kunne jeg næsten ikke handle og tage bussen osv. 

Selvom jeg få 3 forskellige medicin så kan jeg stadig have det svært for pillerne helbreder jo ikke en, men da jeg fik den 3 slags kunne jeg ingen ting og var tæt på at blive indlagt osv. Så de hjælper lidt men det kræver jo stadig at man arbejdet med dig selv for at få det godt og det er jeg i gang med at få hjælp til også. Men måske få jeg også noget helt forkert medicin da jeg måske lider af noget psykisk sygdom (jeg er igang med at blive udret) og ikke depression.

Men jeg tænker at hvis du stå for alt rengøring børn og alt så kunne det være din mand skulle arbejde mindre og tage lidt over for ellers tror jeg det bliver svært for dig at få overskud til at arbejde med det.

Jeg svare dig lige i aften, jeg skal lige hente min søn i dagpleje 

Anmeld Citér

2. maj 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har lidt af det som du.. angst og stress.-- Jeg vil heller ikke på medicin, men jeg tvinger mig til meget motion hver uge og så går jeg lange ture..- og passer min psykolog..- jeg har kun en time tilbage, men så må jeg betale det som det koster, da jeg ikke er meget for at slippe hende endnu... så må jeg gå en gang om måneden.... derudover prøver jeg nu Zoneterapi og er spændt på om det hjælper, men ellers har jeg oplevet at massage er rigtig godt...fordi stress gør at man spænder i kroppen...

Acceptere at angsten skal du håndtere resten af livet.. det har jeg gjort... lige nu er den på minimum og jeg kan gå dage uden at mærke til den, men jeg har haft 7 måneder, som har været meget slemme... men motion har gjort at jeg har kunne holde mig medicin fri... første gang jeg fik en slem omgang angst måtte jeg på medicin og det var godt for mig, men desværre tog jeg 40 kilo på og dem kæmper jeg med at smide nu... så medicin er ikke en mulighed for mig mere... 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand kan ikke rigtig fjerne flere timer, end dem han har nu..  han arbejder fra 7-16 med overarbejde 2-3 dage + transport.. jeg ordner derfor huset når jeg kan overskue det 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg har lidt af det som du.. angst og stress.-- Jeg vil heller ikke på medicin, men jeg tvinger mig til meget motion hver uge og så går jeg lange ture..- og passer min psykolog..- jeg har kun en time tilbage, men så må jeg betale det som det koster, da jeg ikke er meget for at slippe hende endnu... så må jeg gå en gang om måneden.... derudover prøver jeg nu Zoneterapi og er spændt på om det hjælper, men ellers har jeg oplevet at massage er rigtig godt...fordi stress gør at man spænder i kroppen...

Acceptere at angsten skal du håndtere resten af livet.. det har jeg gjort... lige nu er den på minimum og jeg kan gå dage uden at mærke til den, men jeg har haft 7 måneder, som har været meget slemme... men motion har gjort at jeg har kunne holde mig medicin fri... første gang jeg fik en slem omgang angst måtte jeg på medicin og det var godt for mig, men desværre tog jeg 40 kilo på og dem kæmper jeg med at smide nu... så medicin er ikke en mulighed for mig mere... 

Jeg går langt de dage jeg henter vores børn, der er langt til dagplejen.. men jeg har ikke energien til at gå ude mere, ej heller tiden til det.. når ungerne er afsted osv skal jeg jo nå 117 Andre ting

Anmeld Citér

2. maj 2017

Blom

Jeg har lige læst lidt på tråden jeg lider selv a panik angst og der kan helbredes det tager tid men jeg er på vej, det tog dog lige et tilbagefald da jeg mistede min ny fødte søn... udefra hva jeg læser handler det om at du får noget selvtillid og selvværd så din livskvalitet tilbage angst er amygdala oppe i hovedet der er vågen hele tiden og sender angst ud i din krop hele tiden og råber ulven kommer.. og der er ik noget værre end når der kommer sådan en katastrofe tanke i ens hoved der ik kan styres og så vælter symptomerne over en og man bliver helt handlingslammet.. men amygdala kan omprogrammeres så du har den under kontrol det tager tid men du kan

knus

Anmeld Citér

2. maj 2017

Anonym

Hej 

jeg har selv lidt meget af angst - i forskellige situationer. Fx sygdoms angst og generel angst i uvante situationer. Jeg har haft enorm stor glæde af hypnose! Jeg tænkte først, det var lidt hokus pokus agtigt - men det er vildt som det kan ændre mig. Uden jeg kan sige hvordan!! Vil varmt anbefale det �� Pas på dig selv ❤️

Anmeld Citér

2. maj 2017

ESV

Anonym skriver:

Jeg er en yngre mor, til flere børn  som jeg elsker over alt på jorden! Derud over har jeg en fantastisk mand! 

Det hele er startet efter en fødselsdepression jeg fik for 17 mdr siden.

Jeg går hjemme pt, jeg er sygemeldt. Jeg har stress og angst, desværre meget af det. Jeg går til psykolog hver uge, og samtaler hos min læge hver mdr.  men sidder lige som fast der. Jeg rykker mig ikke, og mentalt får jeg det værre.. alle kan manipulere mig til hvad de vil, jeg stoler blindt på alle! Dumt.. 

jeg har ingen familie, og derfor ingen netværk.  

Min mand arbejder op til 60 timer om ugen, men kommer hjem vis behovet er stort, og tingene er for uoverskueligt for mig - og det er jo ikke holdbart.

jeg er træt som aldrig før, og jeg ikke huske hvor jeg var for en time siden.. jeg ligger vågen flere timer hver nat, fordi jeg prøver huske dagens gøremål. 

Jeg har altid hjertebanken (har fået taget hjertediagram) og der er ikke noget.. min puls fyre afsted. Jeg tvivler på min egen forstand, og føler jeg er ved at blive sindsyg! 

Min læge har det sidste halve år snakket medicin, men det er der min angst ligger, sygedom/medicin og så har jeg generaliserede angst, over rigtig mange ting udover.. 

pt ser jeg altså ikke medicin som en mulighed..

nogle der har været samme sted, som måske kan sparke mig lidt videre, har overvejet skifte psykolog, men ved ikke hva det sku hjælpe for han er egentlig god. 

Du skal få tjekket dit stofskifte der er mange ens symptomer mellem psykiske forhold og stofskifteproblemer. Se på stofskiftesupport.dk

https://stofskiftesupport.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.