Anonym skriver:
Jeg er en yngre mor, til flere børn
som jeg elsker over alt på jorden! Derud over har jeg en fantastisk mand!
Det hele er startet efter en fødselsdepression jeg fik for 17 mdr siden.
Jeg går hjemme pt, jeg er sygemeldt. Jeg har stress og angst, desværre meget af det. Jeg går til psykolog hver uge, og samtaler hos min læge hver mdr. men sidder lige som fast der. Jeg rykker mig ikke, og mentalt får jeg det værre.. alle kan manipulere mig til hvad de vil, jeg stoler blindt på alle! Dumt..
jeg har ingen familie, og derfor ingen netværk.
Min mand arbejder op til 60 timer om ugen, men kommer hjem vis behovet er stort, og tingene er for uoverskueligt for mig - og det er jo ikke holdbart.
jeg er træt som aldrig før, og jeg ikke huske hvor jeg var for en time siden.. jeg ligger vågen flere timer hver nat, fordi jeg prøver huske dagens gøremål.
Jeg har altid hjertebanken (har fået taget hjertediagram) og der er ikke noget.. min puls fyre afsted. Jeg tvivler på min egen forstand, og føler jeg er ved at blive sindsyg!
Min læge har det sidste halve år snakket medicin, men det er der min angst ligger, sygedom/medicin og så har jeg generaliserede angst, over rigtig mange ting udover..
pt ser jeg altså ikke medicin som en mulighed..
nogle der har været samme sted, som måske kan sparke mig lidt videre, har overvejet skifte psykolog, men ved ikke hva det sku hjælpe for han er egentlig god.
Du skal få tjekket dit stofskifte der er mange ens symptomer mellem psykiske forhold og stofskifteproblemer. Se på stofskiftesupport.dk