Anonym skriver:
Ja syntes bare ikke jeg har tid til mere
bare at få mad i løbet af dagen er ofte en prøve.. jeg glemmer det, og tænker ikke over det før der er aftensmad og ikke engang der er jeg sulten..
medicin for mig er egentlig også nogo specielt fordi jeg også er bange for det, men lægen, psykologen, min kæreste og min bror og svigerinde presser på alle sammen(Jeg har ingen kontakt til mine forældre), og det gør det sværre.. jeg er der ude hvor andre får mig til at tvivle på min egen forstand. Yderst ubehageligt..
min kæreste aflevere også ungerne, og de dage han er sent hjemme henter jeg 15-15:30, og så tager han egentlig over når han kommer hjem
stakkels mine skønne børn
det er det væreste.
Jeg ved ikke super meget om fødselsdepression på det niveau, men jeg bed lige mærke i noget du sagde.
Hvis du skal få det bedre, SKAL du spise! Dit sind kan ikke få det bedre hvis din krop ikke er ok. Her er de 5 punkter der hjalp mig igennem mine (heldigvis mindre) fødselsdepressioner:
1. Spis
2. Få den søvn du kan
3. Gå en tur, eller anden motion hver dag
4. Snak med nogen om det - ærligt
5. Skriv en taknemmelighedsdagbog eller lignende
Jeg ved godt du kæmper med nogle større ting også, men de fem punkter er nødvendige for at du kan komme videre. Pas på dig selv 
Anmeld
Citér