Hvad ville i ha gjort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har svaret andet, af den grund, at gu pokker skal mormor da ikke hoppe ind og ud af børnebørnes liv, som vi andre skifter underbukser. 

det er os oplevet Før, at en bedsteforældre kun ønskede kontakt med sine børnebørn, og fik manipuleret så meget med dem, at de i sidste ende kom til at hade deres egen mor/far. 

Så pas på, ønsker mormor kontakt, så er det hele familien samlet hver gang og ellers gik hun bare glip af noget fantastisk i hendes levetid!

Vi er helt enige om at mormor går glip af noget fantastisk. Tænker børnene med tiden vænner sig til, ikke at se hende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2017

Muffinmus

AnoMom skriver:

Havde det være min mor der opførte sig sådan så skulle mine børn ikke se hende. 

Min mor brød selv kontakten med sin mor da jeg var omkring 10-12 år. Hun var meget hen af den type du beskriver din mor. Og jeg har aldrig savnet min mormor eller ønsket kontakt med hende. Da hun døde for et par år siden var jeg heller ikke med til begravelsen, ej heller var min mor og har aldrig fortrudt. 

Lyder som min mor og mormor,  bortset fra jeg var noget yngre. Min mor sagde fra, da vi som børn ikke rigtigt var velkomne, bare larmende individer hun ikke kunne føre en voksen samtale med.  

Har ikke savnet hendes negative indstilling og havde det fint uden en mormor. 

Anmeld Citér

2. maj 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg er af den holdning, at kan mormor ikke behandle sit eget barn ordentlig med ubetinget kærlighed, så er der noget rivende galt og det skal børnebørn ikke udsættes for... så hvis jeg var dig ville jeg holde mine børn langt væk fra hende... 

Anmeld Citér

2. maj 2017

B&J

Hvis dine børn elsker deres mormor og gerne bil hjem til hendes osv. Syntes jeg ikke kontakten skal stoppes. Så må du bare lade manden hente og bringe men du har stadig ret til at lave regler omkring det. 

Anmeld Citér

2. maj 2017

AnoMom

Muffinmus skriver:

Lyder som min mor og mormor,  bortset fra jeg var noget yngre. Min mor sagde fra, da vi som børn ikke rigtigt var velkomne, bare larmende individer hun ikke kunne føre en voksen samtale med.  

Har ikke savnet hendes negative indstilling og havde det fint uden en mormor. 

Jeg ved faktisk ikke om min mormor ønskede kontakt med mig og min bror. hun var dybt alkoholiseret. Så tror mest af alt min mor beskyttede os fra hende. 

Har haft en fantastisk farmor og farfar der har dækket bedsteforældre behovet.

Anmeld Citér

3. maj 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvis dine børn elsker deres mormor og gerne bil hjem til hendes osv. Syntes jeg ikke kontakten skal stoppes. Så må du bare lade manden hente og bringe men du har stadig ret til at lave regler omkring det. 

Dette er desværre prøvet, uden held. Mormor løj og gik bag vores ryg. 

Anmeld Citér

3. maj 2017

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg er af den holdning, at kan mormor ikke behandle sit eget barn ordentlig med ubetinget kærlighed, så er der noget rivende galt og det skal børnebørn ikke udsættes for... så hvis jeg var dig ville jeg holde mine børn langt væk fra hende... 

Vi har været meget large, og er ved at indse at det nok er bedst for alle parter at ingen af os ses 

Anmeld Citér

3. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg ved faktisk ikke om min mormor ønskede kontakt med mig og min bror. hun var dybt alkoholiseret. Så tror mest af alt min mor beskyttede os fra hende. 

Har haft en fantastisk farmor og farfar der har dækket bedsteforældre behovet.

Min mor er ikke alkoholiker men vi har dog fantastiske bedster i farmor og farfar som udfylder rollen 200% 

men dejligt at høre, at det også kan være positivt at mormor ikke er en del af ens barndom 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.