Børn i tøj til modsatte køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2017

Enitst86

Så længe mit barn (snart børn) ikke tilkendegiver hvilket tøj de foretrækker så vælger jeg.. Og jeg ville ikke vælge en lyserød bluse med blonder til min dreng, når det er sagt så er min datter fyldt to og har nu helt klare meninger om hvad hun kan lide og vil have på, så hvis det passer til årstiden rent varmemæssigt så må hun for min skyld gerne få en starwars-bluse frem for hello Kitty.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2017

Karina84

Nej det kunne jeg ikke. 

Men hvis de forelsker sig i et stykke tøj fra den anden afdeling ville jeg nok købe det. 

De er 4 og 6 og har aldrig været interesseret i hinandens tøj. Min pige er en pige-pige, som elsker tøj, men også kan lege vildt i jeans og en stor trøje.

Min dreng elsker Hummel hættetrøjer, jeans og seje t-shirts. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Ena

Sagtens. Mine piger kan godt lide tøj fra H&M's drengeafdeling, men min dreng vil ikke gå i pigetøj. Det behøver han selvfølgelig heller ikke. Jeg ved ikke, hvorfor pigerne gerne vil gå i drengetøj, men ikke det omvendte. Iøvrigt synes jeg begrebet om 'pige-drengetøj' er ganske ulideligt, men det sidder godt fast og ser ikke ud til at skulle nogen steder. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Christabelle

Hjemme hos er der ikke noget der hedder pigetøj eller drengetøj. Min datter får det tøj hun, og jeg, allerbedst kan lide, ligegyldigt hvilken afdeling af butikken det hænger i. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Guldlok88

Yes, han må gerne have "pige" tøj på  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april 2017

Sprit25

Karina84 skriver:

Nej det kunne jeg ikke. 

Men hvis de forelsker sig i et stykke tøj fra den anden afdeling ville jeg nok købe det. 

De er 4 og 6 og har aldrig været interesseret i hinandens tøj. Min pige er en pige-pige, som elsker tøj, men også kan lege vildt i jeans og en stor trøje.

Min dreng elsker Hummel hættetrøjer, jeans og seje t-shirts. 

Hvad er en sej T-shirt 

Anmeld Citér

29. april 2017

Carina:-)

Jeg bilder mig ind jeg er enormt rummelig ,- men det er jeg på ingen måder når det gælder tøj.

jeg elsker tøj  og alt muligt slags tøj og køber med blomster lyserøde kaniner glimmer og flæser ( til min datter) men kunne aldrig som i aldrig putte mine drenge i det....

Så nej her er jeg så borgerlig at jeg tænker i pige og drengetøj når jeg shopper .

Anmeld Citér

29. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er til en hvis grad fuldstændig ligeglad med hvilken afdeling min piges tøj er købt i.

Da jeg var gravid arvede jeg min nevøs babytøj, og det var så det min datter havde på de første 2-3 måneder. Dog sortede jeg det meste bå fra, og supplerede med lidt lilla og en smule lyserødt. - Hun havde så stort set ikke tøj på de første 2 måneder, fordi hun er født midt i en hedebølge

Som hun er blevet ældre har jeg bare købt det jeg synes om til hende, så hun har både haft bodyer og bukser fra drenge afdelingen, og været så fin og sød.

Nu er hun så begyndt at have en (meget stærk) mening om hvad hun vil have på, så den står mest på kjoler, nederdele og meget pigede bluser. Men er hun med ude og handle, og falder dor noget "drengetøj" så får hun det da uden diskution.

Anmeld Citér

29. april 2017

lineog4

Carina:-) skriver:

Jeg bilder mig ind jeg er enormt rummelig ,- men det er jeg på ingen måder når det gælder tøj.

jeg elsker tøj  og alt muligt slags tøj og køber med blomster lyserøde kaniner glimmer og flæser ( til min datter) men kunne aldrig som i aldrig putte mine drenge i det....

Så nej her er jeg så borgerlig at jeg tænker i pige og drengetøj når jeg shopper .

Jeg er da også lidt konservativ, og der er da tibg jeg ikke ville putte mine drenge i med mindre de selv ville, men jeg er græsk katolsk om de bukser fx jeg kan lide er købt i hvad butikken og producenten har defineret som drengelinien eller pigelinien. 

Købte fx et par karrygule fløjs bukser til min dreng en gang og de var defineret som pige bukser. Så er jeg da ligeglad hvad jeg ville putte mine børn i er defineret af mig.

Anmeld Citér

29. april 2017

Troldemommi

Jeg har lige købt et lyserødt tylskørt til Daniel på 3 år, han elsker det, så gæt selv hvor jeg har sat kryds 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.