Anonym skriver:
Hvis du havde glemt det, havde det i min optik været helt i orden og bare en af de ting der sker. Men du får det jo til at lyde som om du bare ikke synes det var særlig vigtigt at dele med faren og du derfor ikke gad. Desuden forholder du dig nærmest hånlig overfor de følelser han måtte have omkring det, eller i hvert fald hvad nogen foreslår han kunne tænke. Synes ikke det er at have det bedst mulige samarbejde for mål. Men du fokuserer i stedet på at om du er i din ret til ikke at skulle fortælle ham det, af alle mulige grunde.
Kan ikke forestille mig jeg ikke ville fortælle sådan noget til mit barns far, bare fordi jeg er den der tager sig af det normalt. Det er da meget rart at vide, og ville da også synes det er dybt mærkeligt hvis han ikke delte det med mig den anden vej.
1. Jeg synes ikke det var vigtigt at fortælle ham for en måned siden. Så derfor tænkte jeg ikke over det. Ville ikke selv blive sur hvis det var omvendt.
2. Ja jeg griner hånligt hvis han pludselig skulle føle at jeg tvivlede på hans far rolle eller noget i den stil. For det ved han udemærket godt ikke passer hvilket rykker os til punkt
3. Vores samarbejde - det er helt fantastisk. Og det er hans egne ord. Samvær, opdragelse, ritualer, udflugter etc vender vi med hinanden hvis det har betydning her og nu.
Lægen havde ingen betydning for ham for en måned siden. Ikke engang nu. Helt ærlig. Hvis jeg ikke selv havde spurgt dernede havde jeg ikke vidst det selv før Idag da vores nye sygesikring kom.
hverken min mor eller bror som havde samme læge havde nogen ide om det før jeg fortalte dem det da de spurgte om jeg også havde fået nyt sygesikring.
Så havde jeg ikke været ved lægen for 1 mdr siden havde jeg ikke engang vidst det selv. Men så havde det stadig været mig der var lorten - åbenbart
Anmeld
Citér