Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2017

Anonym

12 år mellem kæresten og jeg, og jeg er ældst  Vi har været sammen halvandet år og jeg er nu 3 måneder henne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hold nu op. Det er da deres valg og deres liv. De er nok godt selv klar over de problematikker der er som fx ønsker om børn. Og det er så dem der skal finde ud af at finde en løsning eller et kompromis eller whatever. Hun bliver ikke mere såret af en ung fyr end af en ældre hvis det ikke går. 

Min kæreste er 9år ældre end mig.

Anmeld Citér

26. april 2017

Anonym

Der er 25 år imellem manden og jeg. Han er ældst. Vi har to fælles børn �� vi hr været sammen i 6 år og gift i 2 år �� vi mærker ikke aldersforskellen, mest de forskellige måder vi er opdraget på men det er ikke pga alderen men fordi vores familier er så forskellige ��

Anmeld Citér

26. april 2017

Anonym

Min mand er 21 år ældre end jeg  vi har hver vores børn samt en pige på 9 måneder  

Anmeld Citér

26. april 2017

Mamalu

Mange tak for jeres svar. Ja selvfølgelig er det deres valg og jeg blander mig skam hellere ikke. Jeg støtter min veninde så længe hun er lykkelig. Formålet med mit indlæg var egentlig bare at høre lykkelige historier om andre par med stor aldersforskel. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Mamalu

Anonym skriver:

12 år mellem kæresten og jeg, og jeg er ældst  Vi har været sammen halvandet år og jeg er nu 3 måneder henne 

Dejligt at høre  tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

26. april 2017

Mamalu

Anonym skriver:

Her kom alt lidt som et chok med alder

Der har efter vi fandet ud af aldersforskel været en kort periode hvor vi har tænkt og snakket det hele igennem.

Men vi valgt heldigvis at blive sammen tros der er 27 år mellem os folk der kender os ser ikke den store aldersforskel når vi er sammen..

Jeg ved han nok ikke bliver så længe i livet som mig så vi nyder tiden vi har sammen.. vi har været sammen i 5 år og gift i snart 2 vi venter en lille baby sammen til slut Oktober

Han har 3 stor børn fra tidligere forhold som jeg har det rigtig godt med og jeg har to midre børn fra tidligere forhold de er 7 og 8 år de bor fast hos os

Kender et par stykker med så stor aldersforskel

Mange tak for svaret  dejligt at høre! Held og lykke med graviditeten 

Anmeld Citér

26. april 2017

mommy1991

Mamalu skriver:

Hej med jer 

Jeg har en veninde som har fundet sammen med en fyr som er 16 år yngre. (Hun er 38).. Må inderømme at jeg bekymre mig for hende da jeg ik har set hende være så forelsket. Ønsker bare ikke hun skal blive såret 

Mit spørgsmål er, hvor mange års forskel er der mellem jer og jeres partner?? Hvem er ældest? 

Og kender i andre par med mange års forskel??

Min kæreste er 32, jeg er 26.

Vi har et vennepar, hvor manden er 39 og pigen 22. De fungerer bare så godt sammen, og i bund og grund handler det jo om kemi og om man har det godt sammen  

Anmeld Citér

26. april 2017

alenemor42

Min kæresteer 12 år yngre end mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.