Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.487 visninger
28 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2017

Mamalu

Hej med jer 

Jeg har en veninde som har fundet sammen med en fyr som er 16 år yngre. (Hun er 38).. Må inderømme at jeg bekymre mig for hende da jeg ik har set hende være så forelsket. Ønsker bare ikke hun skal blive såret 

Mit spørgsmål er, hvor mange års forskel er der mellem jer og jeres partner?? Hvem er ældest? 

Og kender i andre par med mange års forskel??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

Anonym

Hvorfor skulle hun da blive mere såret af en der er 16 år yngre? Det forstår jeg ikke. Kærlighed har ingen alder. Hun risikerer da hverken at blive mere eller mindre såret pga. aldersforskel. Til svar på dit andet spørgsmål, så er min mand 1 dag ældre end mig. Jeg elsker ham og han elsker mig. Vi er altså ret ligeglade med at være jævnaldrende. Den eneste fordel er at han altid husker min fødselsdag. Han kan ikke huske sine børns datoer, da tal ikke lige ligger til ham. Hi hi hi 

Anmeld Citér

25. april 2017

B&J

Her er der 11 år manden er ældst men mest fordi jeg kan ikke sammen med de fyre på min alder de siger mig ingen ting overhovedet og måske har hun det lige omvendt. 

Bare hun er glad og lykkelig 

Anmeld Citér

25. april 2017

NupaSofia

Der er 12 år mellem min kæreste og mig, han er ældst. Det går godt og vi er meget lykkelige. Min sidste kæreste var jævnaldrende, det gik skævt, der før så jeg en fyr, der var ni år yngre end mig, det gik også galt. Tror ikke det nødvendigvis har noget med alder, men med personlighedstyper at gøre om det holder eller ej. 

Anmeld Citér

25. april 2017

Mamalu

Anonym skriver:

Hvorfor skulle hun da blive mere såret af en der er 16 år yngre? Det forstår jeg ikke. Kærlighed har ingen alder. Hun risikerer da hverken at blive mere eller mindre såret pga. aldersforskel. Til svar på dit andet spørgsmål, så er min mand 1 dag ældre end mig. Jeg elsker ham og han elsker mig. Vi er altså ret ligeglade med at være jævnaldrende. Den eneste fordel er at han altid husker min fødselsdag. Han kan ikke huske sine børns datoer, da tal ikke lige ligger til ham. Hi hi hi 

Det gør jeg blandt andet fordi de er vidt forskellige steder i livet. Hendes liv er stabilt med fast job, bolig osv. Hvor han ikke en gang har en uddannelse endnu. Han ønsker ikke børn lige nu og hun vil gerne ha et barn inden 40. Osv osv.. 

Anmeld Citér

25. april 2017

Tip!

Der er 10 år, en måned og 20 dage mellem min kæreste og jeg. 

Han er ældst.. aldrig har vi skænket aldersforskellen en tanke❤️

Anmeld Citér

25. april 2017

Troldemommi

Jeg tænker når jeg hører par med en stor aldersforskel, hvor det oftest er kvinden er er langt yngre end sin mand at hun må forberede sig lidt på at hun nok for lov til at være enke i mange år, ellers så betyder alderen ingenting når det handler om kærlighed..

Jeg er 3,5 år ældre end min mand 

Anmeld Citér

25. april 2017

heaven

Her er der 1 år, 4 mdr og 10 dage imellem os, hvor manden er ældst.... har altid haft det bedst med at min fyr/kæreste var ældst, hvorfor ved jeg ikke.... så det var jo heldigt at manden i mit liv VAR ældst, da jeg fandt ham for knap 20 år siden.... det tog mig faktisk lidt tid at få ham indfanget, han vurderede mig først til at være 25-26 år, og sådan en gammel kone ville han ikke have, hehe... vi var 20 og 21 da vi mødtes

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym

Mamalu skriver:

Det gør jeg blandt andet fordi de er vidt forskellige steder i livet. Hendes liv er stabilt med fast job, bolig osv. Hvor han ikke en gang har en uddannelse endnu. Han ønsker ikke børn lige nu og hun vil gerne ha et barn inden 40. Osv osv.. 

Jeg er 32 og jeg har heller ikke en uddannelse endnu. Gør det mig til et bekymrende bekendtskab?

Anmeld Citér

26. april 2017

TLO

Som 22-årig er det i min optik ikke underligt, at man ikke har en uddannelse endnu og ej heller, at man ikke har tænkt sig at få børn sådan lige med det første - og da slet ikke, hvis man som personen her har været single indtil for nylig.

Omvendt er det ikke underligt, at man som 38-årig har fået sin uddannelse og har fast job og bolig.

Jeg tænker, at din veninde og hendes kæreste jo er klar over, at de ikke er helt samme sted mht ovenstående, og det taler de om og finder fælles fodslag om med tiden. Skulle din veninde ønske at snakke med dig om deres 'forskelligheder' ja så gør det, men ellers overlad det til dem. Hvem ved måske bliver de forældre som henholdsvis 25 og 41-årig.

Hilsen hende på 44, der er smaskforelsket i kæresten på 33 og vores lille søn, der hygger i min mave; vi mødte hinanden da jeg var 39 og kæresten lige fyldt 28. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.