Hvor meget leger jeres børn på værelserne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
28 svar
45 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2017

mortilpige

Ja, som overskriften lyder, så var jeg da bare nysgerrig på, hvor meget jeres børn bruger sit værelse..

Min datter bruger det aldrig. Bruger det kun til at sove i, men ville egentlig gerne lære hende, "at elske sit værelse til leg".. Håber det giver mening 

Skal nok lige nævne, at hun er 4 1/2 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2017

Mortilah

Rigtig meget. Vi har alt ligefra bøger, lego, brio, barbie, rutsjebane, køkken, tegnegrej, musik, diskolys, telt osv osv.. så der er noget for alle aldre. De bruger det gerne i timesvis hver dag. Dog er det kun sjældent at det bliver brugt af ét barn alene.. tror det er meget lettere når der er søskende at lege med..

Anmeld Citér

17. april 2017

Anonym

Min søn på snart 3 vil gerne lege på værelset, hvis jeg eller far er der. Og ligeledes er vi i stien bliver alting hevet derind. Han elsker at lege for sig selv, bare vi er lige ved siden af. 

Anmeld Citér

17. april 2017

Guldlok88

Min søn leger hver dag på værelset �� 

Han er 5 år 

Anmeld Citér

17. april 2017

God-mor

mortilpige skriver:

Ja, som overskriften lyder, så var jeg da bare nysgerrig på, hvor meget jeres børn bruger sit værelse..

Min datter bruger det aldrig. Bruger det kun til at sove i, men ville egentlig gerne lære hende, "at elske sit værelse til leg".. Håber det giver mening 

Skal nok lige nævne, at hun er 4 1/2 

Min datter på knap 4 år leger der måske 30 min om dagen ved mindre der er nogle der leger med hende derinde. Ellers tager hun sine ting med ud i stuen og leger. Hun vil helst lege hvor vi andre er, og det kan jeg da sagtens forstå 

Anmeld Citér

17. april 2017

Jullesnulle

Aldrig.. det er to drenge og de leger med legetøjet i stuen. De vil helst være hvor vi andre er.

Anmeld Citér

17. april 2017

Anonym

Vores bruger kun sine når de skal sove 5 år og 2,5 den store har legesager men dem nede er de bedste.  

Tror hvis de havde haft værelser i stue etagen ville det være noget andet ø. Her er legesager i bryggers og stuen fuld legat.  Kun køkken alrum jeg ikke vil falde over det samme flere dage i strej.  

Når der er legekammerater går de op lidt men ikke så længe. Nyder de leger hvor vi er. Stuen er til larm ;-) 

Anmeld Citér

17. april 2017

Chantie

Min ældste datter begyndte først rigtigt at bruge det alene da hun var fire-fem år, max en times tid om dagen.  Hendes lillesøster er to år og er begyndt at bruge det for at bruge sit værelse og leger alene der inde 1 times tid eller 2 om dagen. Det er meget mere end den store har gjort. 

Anmeld Citér

17. april 2017

B&J

Vores er 7 han leger tit i stuen i stedet for. Hvis han har venner på besøg er det på

værelset

Anmeld Citér

17. april 2017

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nu bor vi i 2 plans bolig. 
Vores datter er lige blevet 6 - har lige fået sit eget værelse - før delte hun med lillesøster.

Pga de små har vi altid haft legetøj i stuen. Så det er her leg er foregået.

Nu når hun har fået sit eget er hun tit deroppe og lege.

Lillesøster er 2½, hun leger kun på værelset hvis man er med oppe. (evt lægge tøj på plads eller samle vasketøj sammen)

Lillebror leger kun i stuen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.