Termin i december 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2017

Anonym

Jeg har også testet positiv idag efter hjælp til tydning af søde damer herindefra  Min app siger at jeg har termin omkring d. 20/12. Det her må klart være den sejeste klub jeg har været med i  Tillykke til jer allesammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2017

Anonym

Jeg testede i søndags. Overhovedet ikke planlagt efter et år med meget uregelmæssig menses. Så det kom lidt bag på mig. Men efter udregning hedder termin start december. Hverken min kæreste eller jeg har gået med de tanker. ikke alt kommer belejligt, men det bestemmer vi jo ikke selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym

Ja, jeg har termin den 24 december �� det er hemmeligt ind til vi har hørt hjertelyd, venter på brev om en terminsscanning ���� 

Hilsen B ��

Anmeld Citér

18. april 2017

Miia90

Det første møde med vores kommende baby. 

Meget lille, men du betyder allerede rigtig meget 

Anmeld Citér

18. april 2017

Miia90

Det første møde med vores kommende baby. 

Meget lille, men du betyder allerede rigtig meget 

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym trådstarter

Stort tillykke til jer som har testet positivt 

Jeg går stadig og venter på nogle symptomer på at jeg er gravid. Det eneste jeg kan mærke er at jeg er træt men hverken kvalme eller opkast (7-9-13) endnu. Så jeg har lidt svært ved at forstå at jeg faktisk er gravid. Skal gerne være i uge 5+6 så symptomerne skal nok komme men jeg er nok bare lidt utålmodig  

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Stort tillykke til jer som har testet positivt 

Jeg går stadig og venter på nogle symptomer på at jeg er gravid. Det eneste jeg kan mærke er at jeg er træt men hverken kvalme eller opkast (7-9-13) endnu. Så jeg har lidt svært ved at forstå at jeg faktisk er gravid. Skal gerne være i uge 5+6 så symptomerne skal nok komme men jeg er nok bare lidt utålmodig  

Tillykke med graviditeten  

Kan se du står og venter på symptomer, jeg husker egentlig inge symptomer da jeg var gravid med min søn som nu er 3 år, og troede egentlig ikke på jeg var gravid før jeg var til NF i uge 12 som jeg husker så fik jeg ikke rigtig symptomer før det, men der er rigeligt af symptomer den sene halvdel af graviditeten :p så mit råd er bare og nyde at du mærker så lidt/intet endnu  

Jeg står selv nu og håber på at min mens udebliver og håber på graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.