Termin i december 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort tillykke  

- og stort tillykke til de andre der også har testet positiv 

Om et par dage kan vi teste, og så kan vi se om det bliver et december barn eller ej. 

Hvis den er positiv er der termin slut December 

Hvor spændende. Hvornår kan  du teste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er med 

Vores er så slet ikke planlagt. Vi har en dreng på 3.5 år og en pige på 8 måneder i morgen, men jeg glæder mig alligevel 

Jeg er i tvivl om, hvad jeg kan regne med, da jeg har taget en digital test, som siger NO, men jeg har 6 andre teste med to streger på 

Hvis den er god nok, har jeg termin omkring d. 13. december 

Vores er slet heller ikke planlagt. Men kan ikke andet end glæde mig 

Ifølge min egen beregning har jeg også termin den 13 december 

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym trådstarter

Joanhs skriver:

Jeg har også alle symptomer, men ingen streger. Har regnet mig frem til det så ville blive 14. december  

Har du fået testet igen? 

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vores er slet heller ikke planlagt. Men kan ikke andet end glæde mig 

Ifølge min egen beregning har jeg også termin den 13 december 

Jamen uplanlagte børn kan være ligeså elsket som de planlagte 

Jeg står bare alene med glæden, da min mand slet ikke er klar, men han har sagt, at det bliver han og selvfølgelig skal vi beholde det 

Jeg vedhæfter et billede af dagens test.. Der kan vist ikke rigtig være nogen tvivl længere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg står bare alene med glæden, da min mand slet ikke er klar, men han har sagt, at det bliver han og selvfølgelig skal vi beholde det 

Jeg vedhæfter et billede af dagens test.. Der kan vist ikke rigtig være nogen tvivl længere 

Ja det kan og er de bestemt 

Dejligt at han selv kan mærke at han bliver klar. Men glæden ville man nu gerne dele med manden med det samme.

Her er det faktisk manden der blev mest glad for vi har 3 i forvejen og jeg er lige startet på nyt job. Men jeg er bestemt også glad, skulle bare lige sluge den først i nogle dage 

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og nej der er vidst ingen tvivl 

Her er to af mine teste 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym

Jeg er også gravid. Vi har været i behandling og fik en positiv blodprøve i torsdags 

Anmeld Citér

9. april 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Har du fået testet igen? 

Den sidste test jeg havde i går tissede jeg simpelthen i stykker  ingen kontrolstreg eller noget før timer efter. Har simpelthen ikke penge i budgettet til det, men jeg har fået tid ved sygeplejersken i morgen tidlig, håber hun også vil tage en blodprøve for en sikkerhedsskyld 

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Og nej der er vidst ingen tvivl 

Her er to af mine teste 

De ser da også super fine ud 

Baby på vej 

Anmeld Citér

9. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja det kan og er de bestemt 

Dejligt at han selv kan mærke at han bliver klar. Men glæden ville man nu gerne dele med manden med det samme.

Her er det faktisk manden der blev mest glad for vi har 3 i forvejen og jeg er lige startet på nyt job. Men jeg er bestemt også glad, skulle bare lige sluge den først i nogle dage 

Jeg håber virkelig det kommer og gerne snart.. Synes det er hårdt, at han ikke er glad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.