Termin i december 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2017

DitteG

Testede positiv i dag.

Så jeg har også termin i december 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er med 

Vores er så slet ikke planlagt. Vi har en dreng på 3.5 år og en pige på 8 måneder i morgen, men jeg glæder mig alligevel 

Jeg er i tvivl om, hvad jeg kan regne med, da jeg har taget en digital test, som siger NO, men jeg har 6 andre teste med to streger på 

Hvis den er god nok, har jeg termin omkring d. 13. december 

Da jeg skulle tage en tidlig test (quick respons tror jeg de hedder), der stod der i vejledningen, at hvis der var to streger, så var man gravid - lige gyldig hvor tydelig stregerne er.  Så med fare for at sætte dine forhåbninger op, så vil jeg mene, at du er gravid. Tillykke!

Anmeld Citér

11. april 2017

Anonym

Tillykke alle sammen

Jeg vælger også at være anonym, da vores heller ikke er fortalt til familie og venner endnu, da det jo stadig er meget tidligt!

Min mand og jeg har prøvet i 1,5 år uden held. Så søgte vi hjælp og ved første inseminering - vupti En lille blop på vej til os

Jeg troede ikke på testen, da den T-stregen var utydelig i forhold til C-stregen, men fik taget en blodprøve samme dag, der sagde, at jeg er gravid 

Så jeg har termin den 12-12-17, tror jeg nok - hvordan har I andre beregnet termin?

Jeg har en cyklus-app, der siger den 10.12.17, en beregner der tager insemineringsdatoen i brug og siger termin den 08.12.12, et gammel regnestykke, der siger den 12.12.17 samt en privatkliniks udregner, der siger 12.12.17, så det går jeg med indtil videre.

Anmeld Citér

11. april 2017

FamilienMT

Joanhs skriver:

Har lige fået menstruation, så ingen decemberbaby her alligevel var ellers begyndt at glæde mig til om nogle uger at skulle fortælle folk jeg har sørget for julegave..
Min kæreste kyssede mig og sagde "så må vi gå efter et januarbarn".

Øv øv, har I prøvet længe?

Ventetiden er den værste, synes jeg. Det er rigtig hårdt, og man føler, man har en masse symptomer, men man bliver snydt hver gang.

Op på hesten igen Jeg krydser alt, hvad krydses kan for et januarbarn til jer.

Anmeld Citér

11. april 2017

Bananaalice

FamilienMT skriver:

Øv øv, har I prøvet længe?

Ventetiden er den værste, synes jeg. Det er rigtig hårdt, og man føler, man har en masse symptomer, men man bliver snydt hver gang.

Op på hesten igen Jeg krydser alt, hvad krydses kan for et januarbarn til jer.

Nej, vi har slet ikke haft prøvet. Faktisk havde jeg bare fået talt mig frem til at vi skulle begynde at droppe kondomer bare lidt, og så havde vi knaldet ubeskyttet 2 dage efter hvad jeg troede var ægløsning. Da der så ikke kom nogen mens begyndte jeg jo at tro ægløsningen sagtens kunne have ligget på den dag vi så var sammen alligevel, og så køre tankerne jo.

Jeg har aldrig haft så hårde og spændte bryster i forbindelse med mens! Det var godt nok det værste af alle symptomerne, og så kvalmen der var begyndt at komme. 

Men som sagt, kæresten er helt med på nu at vi skal have et barn, men vi vil ikke tage ægløsningsteste for det, vi vil hellere bare "sker det så sker det", men klart jeg alligevel notere, på et tidspunkt må man vel undre sig over at intet er sket. 
Alle ventetider er hårde kan jeg forestille mig, lige nu vil jeg bare gerne have mens overstået, så jeg ved chancen kan stige lidt mere 

Anmeld Citér

15. april 2017

Anonym

Hej

Jeg håber jeg er ca 3+2 i dag, vi harforsøgt lidt i måske 2-3 mdn men denne måned er vores første rigtige forsøg  

Jeg vil ikke gøre mig de store forventninger, men har haft murren i maven ind i melllem nu i flere dage, ellers ingen symptomer. Men på grund af at jeg havdi ca. de samme symptomer da jeg var gravid med vores søn, så har jeg fået en mistanke om der er noget  

Ved godt det godt bare kan være tidlige symptomer på mens. Men jeg plejer først at få mens symptomer nærmest når mens er startet. Forsøger selvfølgelig ikke at lade være med at forvente for meget. 

Hvis jeg er gravid så har jeg termin ca 28 dec  

Tillykketil jer andre med en spirre i maven

Anmeld Citér

15. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg håber jeg er ca 3+2 i dag, vi harforsøgt lidt i måske 2-3 mdn men denne måned er vores første rigtige forsøg  

Jeg vil ikke gøre mig de store forventninger, men har haft murren i maven ind i melllem nu i flere dage, ellers ingen symptomer. Men på grund af at jeg havdi ca. de samme symptomer da jeg var gravid med vores søn, så har jeg fået en mistanke om der er noget  

Ved godt det godt bare kan være tidlige symptomer på mens. Men jeg plejer først at få mens symptomer nærmest når mens er startet. Forsøger selvfølgelig ikke at lade være med at forvente for meget. 

Hvis jeg er gravid så har jeg termin ca 28 dec  

Tillykketil jer andre med en spirre i maven

Lykke til jer �� ����

Anmeld Citér

15. april 2017

Michelle 1988

Jeg har lige testet positiv i dag Har haft mega kvalme hele dagen allerede??

Anmeld Citér

15. april 2017

Anonym

Kan jeg virkelig godt forstå 

Testen var desværre negativ, så vi må på den igen.

Stort tillykke til alle der har termin i December 2017  

Ønsker alle det bedste i deres graviditet 

Anmeld Citér

16. april 2017

Zicla

Jeg er gravid. Med termin december 2017. Efter 2½ års prøven.

Jeg har dog siden starten af 3+, testet positiv, begrund af kvalme i flere dage. Jeg troede ikke på det. De var godt nok svage men den er der.

Igår og i dag har jeg igen testet og testene er mega positive.(4+1 i dag) Så der er ingen tvivl. Jeg er glad men lidt bange da jeg har en SA og MA i bagagen samt et nyt job. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.