Vi er jo alle sammen forskellige. Og i den sitationen må der have stået en lidt forvirret knægt, både over en vildt fremmed dame blander sig i jeres disput om en bolle og over mor blankt afviser en 5er.
Ja vi skal lære vores børn om børnelokkere (der findes en i vores område lige nu), men jeg lærer ikke mine børn de skal siden ej tak til ting fra fremmede, men at de aldrig må gå med dem for at få det og at når de er sammen med en voksen (mig), så passer den voksne jo på dem og vi skal ikke gå og være bange for verden og menneskerne i den - der er så rigeligt de små kan gå og bekymre sig over, og når de er sammen med mig skal jeg nok bære bekymringerne.
Jeg tror personligt det er vigtigt vi kæmper lidt mod frygten, vi skal lære vores børn de "almindelige" forholdsregler, men vi behøver ikke at problematisere alt og gøre det til en potentiel fare.
Når det så er skrevet ville jeg bliver arrig (inden i) hvis en let fremmed blandede sig i min disput om at plage og ikke få alt hvad man ønsker sig
Anmeld
Citér