Hvordan gør man sine frikadeller mere spændende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2017

migxher

Ena skriver:

Hos os er jeg den eneste, der synes om sjove indgredienser i frikadelle. Men efter at have set Spis & Spar DR, prøvede jeg kokkens opskrift, som ligger på DRs hjemmeside. Wauw, så var frikadeller ikke så kedelige alligevel. Alle er glade i det lille hjem

Er det ikke dem hvor han putter halv svin og halv oksekød I? De smager bare hammer godt!

Vi putter også gerne feta eller hytteost i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2017

Ena

migxher skriver:

Er det ikke dem hvor han putter halv svin og halv oksekød I? De smager bare hammer godt!

Vi putter også gerne feta eller hytteost i. 

Jo  Generelt smager hans opskrifter bare helt vildt godt. Det lyder umiddelbart ikke af noget særligt, når man lige læser ingredienslisten igennem, men det er noget helt særligt. Det må være fordeling af mængderne eller sådan noget, der gør det. 

Anmeld Citér

29. marts 2017

klmf

Noget lidt andet, men vi har først fornylig herhjemme prøvet at lave falafler. Mega nemt og rigtig gode. Jeg brugte kikærter på dåse, fordi jeg kom for sent i gang. Valdemarsro.dk har en god opskrift.

Anmeld Citér

29. marts 2017

Dorthe1986

klmf skriver:

Noget lidt andet, men vi har først fornylig herhjemme prøvet at lave falafler. Mega nemt og rigtig gode. Jeg brugte kikærter på dåse, fordi jeg kom for sent i gang. Valdemarsro.dk har en god opskrift.

De er nemlig bare super gode  et lille fif er en teskefuld natron i falafel-massen, det gør dem sådan helt luftige  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.