Kunne godt bruge er råd til en samværsweekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2017

moar34

Hov tråden er vidst gammel kan jeg efterfølgende  se. Hehe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2017

AnoMom

moar34 skriver:

Hvad med at drengen kommer til far søndag-torsdag. ?  Så har han 2 hele dage hos dig inden han skal til far? Så burde dagene "gå op " for far 

Vi er ovre perioden. Han var hos far lørdag til torsdag og det gik super fint. Nu skal vi starte 7/7 ordning op

Anmeld Citér

14. april 2017

moar34

AnoMom skriver:

Vi er ovre perioden. Han var hos far lørdag til torsdag og det gik super fint. Nu skal vi starte 7/7 ordning op

Ej hvor dejligt.  Vi kører også 7/7 og det fungere super godt for mine børn 

Anmeld Citér

14. april 2017

AnoMom

moar34 skriver:

Ej hvor dejligt.  Vi kører også 7/7 og det fungere super godt for mine børn 

Helt vildt. Er så lettet over at det hele gik så nemt og problemfrit. Og det var endda samtidig med en mellemørebetændelse og penicillin allergi.  

vi skal bare finde ud af hvordan skiftet skal ligge også skal han tage stilling til om han vil fortsætte børnebidrag og jeg bare sørger for alt med tøj og sko osv eller om han selv vil ud og købe alt

Anmeld Citér

14. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMom skriver:

Det er de. Også tror jeg at i og med at han har været vant til at være dele barn fra lille af og vi har trappet det stille og roligt op at det også har hjulpet meget  

han virker ihvertfald helt klar til det. Og selvfølgelig kan der komme en reaktion der. Men vi er meget opmærksomme begge to  

nu skal vi så bare finde ud af hvordan den skal deles. Så input ville også være gode der

Vi skifter om fredagen - sådan at man henter i institution om eftermiddagen. Det fungerer super. Så har ungerne weekenden til at falde på plads inden hverdagen. 

Vi har garderobe hvert sted, og køber fælles overtøj og sko - dvs vi aftaler lige hvem der køber og så oplyser beløbet til den anden og splitter det. Jeg får alle børnepenge, men betaler så også begge institutioner og forsikringer på børnene. Han betaler ingen børnebidrag til mig, da vi har dem lige meget.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.